کد خبر: 89963 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آذر 1396 - 00:05
توسط عضو شورای شهر برازجان صورت گرفت:
اهدای هزینه برگزاری جنگ شادی جهت کمک به دانش آموزان دشتستانی+عکس

اتحاد خبر: رییس کمیسیون عمران شورای شهر برازجان از اهدای هزینه مصوب شده جهت برگزاری جنگ شادی به منظور کمک به دانش آموزان دشتستانی خبر داد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ساحل تنگستانی عضو شورای شهر برازجان روز گذشته مبلغ 10 میلیون تومان مصوب شده جهت برگزاری جشن جنگ شادی را با کسب اجازه از همکاران موافق این مصوبه...

اتحاد خبر: رییس کمیسیون عمران شورای شهر برازجان از اهدای هزینه مصوب شده جهت برگزاری جنگ شادی به منظور کمک به دانش آموزان دشتستانی خبر داد.


نتیجه تصویری برای ساحل تنگستانی


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ساحل تنگستانی عضو شورای شهر برازجان روز گذشته مبلغ 10 میلیون تومان مصوب شده جهت برگزاری جشن جنگ شادی را با کسب اجازه از همکاران موافق این مصوبه به پژوهشسرای متقین اهدا نمود.

تنگستانی در این خصوص اظهار داشت: هدف ما جلب رضایت مردم و یک گام رو به جلو بردن شهر عزیزمان است. به همین جهت و برای حمایت از مسیر موفقیت دانش آموزان خوب شهرم و پیشرفت دانش آموزان عزیز از برگزاری این مراسم صرف نظر کرده و هزینه آن را جهت تکمیل و ساخت سازه و خرید دستگاه آسمان نما به پژوهش سرای متقین برازجان تقدیم می کنم.

گفتنی است، جشن جنگ شادی قرار بوده در روز پنج شنبه سی ام آذر ماه برگزار شود و اکنون با لغو این جشن هزینه مصوب شده جهت برگزاری آن جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان به پژوهش سرای متقین برازجان به منظور خرید دستگاه آسمان نما اهدا گردید.









لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89963