کد خبر: 89893 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 آذر 1396 - 12:41
پیکه: برای مردم، شخصیتم را عوض نمی‌کنم
اتحاد خبر: مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید شخصیت و باورش را به خاطر اینکه به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید، تغییر نمی‌دهد.

اتحاد خبر: جرارد پیکه اغلب اوقات چهره‌ای جنجالی است و خودش هم به این به این موضوع واقف بوده و البته از آن شرمسار نیست. پیکه 30 ساله که در خارج از زمین بازی مخصوصاً در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد، گفت: من از زمانی که جوان‌تر بودم تا الان که تقریباً 30 سال سن دارم، با فشاری موجود کنار آمده‌ام. برای بیش از 10 سال من در بارسلونا بازی کرده ام و الان یک بازیکن حرفه‌ای هستم که می‌داند به زبان آوردن برخی جملات گاهی اوقات برایش عواقبی دارد اما من هر بار سعی می‌کنم که جملات مناسبی را انتخاب کنم. گاهی اوقات، واقعیت تلخ است و مردم نمی‌خواهند آن را بشنوند اما در نهایت همه ما انسان هستیم.

به گزارش تسنیم؛ پیکه ادامه داد: همیشه سعی کرده‌ام که پای عقیده‌ام بمانم و گاهی اوقات هم به خاطر عقایدم مورد انتقاد واقع می‌شوم که البته برایم مهم نیست. من همین کسی هستم که می‌بینید و قرار نیست عوض شوم. اگر بعضی‌‌ها چیزهایی می‌گویند که منصفانه یا درست نیست و من با نظرشان مخالف باشم، آن را به زبان می‌آورم.

مسائل سیاسی و به خصوص استقلال‌طلبی کاتالونیایی‌ها که پیکه هم به حمایت از آنها متهم شده است، موضوع دیگری بود که مدافع میانی بارسا درباره‌اش صحبت کرد.

او افزود: صحبت کردن درباره این مسائل سخت است چون نظرات متفاوت است، درست مانند فوتبال. شما ممکن است یک طرز تفکر داشته باشید و یک نفر دیگر طرز تفکری متفاوتی داشته باشد. این وضعیت همیشه یک مدل جنگ با احساساتی قوی بوده است.

پیکه درباره روبه‌رو شدن بارسلونا با چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: هر سال کار ما سخت‌تر می‌شود چون همه باشگاه‌ها می‌خواهند بارسلونا را شکسن دهند. هر سال فصل جدیدی در حرفه ما رقم می‌خورد. امسال اما ما داریم کارمان را خوب انجام می‌دهیم و یک بار دیگر می‌توانیم قهرمان شویم اما همه ما می‌دانیم که لیگ قهرمانان چه تورنمنت سخت و سنگینی است. موفقیت در لیگ قهرمانان به این بستگی دارد که در ماه فوریه و مارس چه وضعیتی داشته باشید چون در آن مقطع شما دو بازی انجام می‌دهید و ممکن است حذف شوید. ممکن است یک روز بد داشته باشد. در این رقابت‌ها داشتن شانس هم لازم است چون همه چیز اهمیت دارد و سطح تیم‌ها به هم نزدیک است.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89893