کد خبر: 89876 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آذر 1396 - 10:30
در قالب همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی؛
طرح ملی جنگلانه در روستای محمدجمالی اجرا شد+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:همزمان با سراسر کشور و با هدف احیا و ترمیم رویشگاههای جنگلی و مرتعی کشور، در آدینه روز بیست و چهارم آذرماه ۱۳۹۶ خورشیدی، بعد از یک پیاده روی بزرگ خانوادگی، طرح ملی جنگلانه در مراتع و کوهپایه های روستای محمدجمالی اجرا شد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این همایش ملی که با همکاری جوانان دوستدار طبیعت، شورای اسلامی، دهیاری ...

اتحاد خبر_مصطفی صفری:همزمان با سراسر کشور و با هدف احیا و ترمیم رویشگاههای جنگلی و مرتعی کشور، در آدینه روز بیست و چهارم آذرماه ۱۳۹۶ خورشیدی، بعد از یک پیاده روی بزرگ خانوادگی، طرح ملی جنگلانه در مراتع و کوهپایه های روستای محمدجمالی اجرا شد.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این همایش ملی که با همکاری جوانان دوستدار طبیعت، شورای اسلامی، دهیاری و بسیج ۷۲ تن روستای محمد جمالی و با پشتیبانی مالی شرکت یام یام در کوهپایه های این روستا برگزار شد، پس از کشت بیش از ۳۰۰ نهال کنار بومی، حدود ده هکتار از اراضی نیز بذرپاشی شد.

بارگاهی مسئول مراتع اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان، سعادت شهردار، دهدشتی رئیس منابع طبیعی، سبحانی رئیس جهاد کشاورزی، طالبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و پرسنل نیروی انتظامی و کلانتری شبانکاره نیز از جمله مسئولینی بودند که قدم به قدم در اجرای این طرح ملی با مردم و خانواده ها همگام بودند.


 


به گزارش اتحاد خبر،در حاشیه این برنامه که با نوازندگی نی انبان توسط پولاد قهرمانان همراه بود، پس از اجرای آیین های بومی محلی چوب بازی و دواره، مسابقه طناب کشی بین پیشکسوتان و جوانان روستا برگزار شد و در پایان جوایزی به برندگان اهدا شد.

 
























































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89876