کد خبر: 89637 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 آذر 1396 - 17:34
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد:
اردوی جهادی- آموزشی امید برای دانش­ آموزان کم برخوردار دشتستان کلید خورد+تصاویر

اتحاد خبر:اولین مرحله اردوی جهادی- آموزشی امید برای دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم و روستایی دشتستان برگزار شد.

اتحاد خبر:اولین مرحله اردوی جهادی- آموزشی امید برای دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم و روستایی دشتستان برگزار شد.



به گزارش اتحاد خبر،دکتر آذین گفت: این رویداد علمی- آموزشی در راستای اجرایی­ سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان با هدف تمرکز زدایی و افزایش گستره حمایتی بنیاد ملي نخبگان بویژه در مناطق كم­برخوردار و تسهيل و تثبيت عدالت آموزشي برنامه ریزی شده است.


وی تاکید کرد: افزایش حس خودباوری، منزلت اجتماعي و افزايش انگيزه‌ي دانش‌آموزان مستعد به سوي کسب موفقیت‌های علمی، فرهنگي و اجتماعي به ويژه در مناطق كم‌برخوردار از اهداف مهم برگزاری این رویداد جهادی است.
در اولین مرحله برگزاری  اردوی جهادی- آموزشی امید برای 50 نفر از دانش آموزان دختر روستاهای بندآرزو، دهقاید، زیارت، خوشاب و راهدار دشتستان کلاس­های تخصصی و کاربردی ریاضیات، فیزیک، زیست­ فناوری، ادبی و هنری در پژوهش سرای متقین دانش آموزی برازجان برگزار شد.

 

وی اذعان نمود: این برنامه با حمایت و پشتیبانی ویژه فرمانداری دشتستان، بخشداری مرکزی برازجان، آموزش و پرورش برازجان، کانون و پرورش فکری کودک ونوجوان استان و دشتستان، بنیاد نخگان استان و اهتمام قابل تقدیر پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان بصورت هفتگی تا پایان سال تحصیلی برگزار خواهد شد  و طی آن دانش آموزان روستاهای کم برخوردار در رشته های ریاضی، دانش های نوین، زیست فناوری و سلول های بنیادی، برنامه های فرهنگی و هنری توسط اساتید ممتاز خانه ریاضیات، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پارک علمی کودک و نوجوان و نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و کانون پرورش و فکری کودک و نوجوان آموزش خواهند دید.
 اهدای بسته­ های فناوری، آموزشی، فیزیک، زیست­ فناوری و ریاضی به دانش­ آموزان، آموزش مهارت­های فرهنگی، هنری، مشاوره­ های روانشناسی و بازدیدهای علمی و تاریخی در این اردو برنامه­ ریزی شده است.



























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89637