کد خبر: 89347 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 آذر 1396 - 09:42
مدیرکل راه بوشهر:
۱۸۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر تکمیل و به بهره‌برداری رسید

اتحاد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب بزرگراه‌ها در استان، گفت: در دولت یازدهم ۱۸۱ کیلومتر بزرگ‌راه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید.دولت توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها دارد و تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در سطح استان اجرایی شده است.مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر...

بزرگراه اهر - تبریزاتحاد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب بزرگراه‌ها در استان، گفت: در دولت یازدهم ۱۸۱ کیلومتر بزرگ‌راه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید.دولت توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها دارد و تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در سطح استان اجرایی شده است.مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی زیر ساخت‌های حمل و نقل استان از مهمترین اولویت‌های ما است و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در این زمینه داریم.

 

فرزاد رستمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت راه‌های استان بوشهر داشت: وی با بیان اینکه در دولت یازدهم مجموعا ۱۸۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: در شاخص نسبت بزرگراه به سایر راه‌ها، استان بوشهر وضعیت مناسبی در کشور دارد.

 

 

افزایش بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی

وی با اشاره به اینکه تا سال هزار و ۴۰۰ طول بزرگراه‌های استان به بیش از هزار و ۱۳ کیلومتر می‌رسد، افزود: تا سال ۱۴۰۰ طول راه‌های اصلی استان به بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد.

رستمی تصریح کرد: طول مجموع بزرگراه‌ها و راه های اصلی و فرعی و روستایی استان تا سال ۱۴۰۰ به بیش از چهار هزار و ۵۷۴ کیلومتر می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: تا یک‌سال آینده طول بزرگراه‌های شهرستان بوشهر از ۸۴ کیلومتر به ۱۳۱ کیلومتر می‌رسد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89347