کد خبر: 89324 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1396 - 23:25
شهردار خارگ خبر داد:
انقلاب در زیرسازی و اسفالت معابر جزیره خارگ در اینده نزدیك+تصاویر

اتحاد خبر:با توجه پيگيري و مديريت انجام گرفته توسط شهردار خارگ در بحث افزايش اعتبارات استاني و همچنين نظارت مستمر و ميداني ايشان كارخانه اسفالت تعميرات اساسي انجام و آماده توليد مي باشد و تمهيدات لازم در خصوص مصالح مورد نياز و قير نيز انديشيده شده استبه گزارش اتحاد خبر، محوریت این بازدید، تعمیر و اجرای کانیوو، زیرسازی و روکش آسفالت ...

 

اتحاد خبر: با توجه پيگيري و مديريت انجام گرفته توسط شهردار خارگ در بحث افزايش اعتبارات استاني و همچنين نظارت مستمر و ميداني ايشان كارخانه اسفالت تعميرات اساسي انجام و اماده توليد مي باشد و تمهيدات لازم در خصوص مصالح موردنياز و قير نيز انديشيده شده است.

 


به گزارش اتحاد خبر، محوریت این بازدید، تعمیر و اجرای کانیوو، زیر سازی و روکش آسفالت کوچه و خیابان ها و لزوم اجرای دقیق و با کیفیت آسفالت در نقاط مختلف جزیره بود.

شهردار خارگ در سخنانی اظهار داشت: در این بازدید که با حضور اعضای واحد عمران و شهرسازی از کوچه و خیابان های شهر انجام گردید ، مقرر شد عملیات ترمیم  و روکش نهایی آسفالت خیابان هوا دریا که فاز اول روکش ترانشه در آن صورت گرفته ، انجام پذیرد .

 

مدیریت شهری خارگ خاطرنشان کرد: کوچه های  پیروزی، خیابان بوستان معلم و شهید عهد قدیمی با انجام عملیات زیر سازی ، عملیات اجرای روکش آسفالت معابر یادشده آغاز خواهد شد. 

وی افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی پروژه دفع آبهای سطحی خیابان بوستان معلم ، مقرر شد قسمتی از این خیابان که اجرای کانال در آن به پایان رسیده ، زیرسازی و محیای انجام آسفالت شود.

 

مهندس صفایی تصریح کرد: پس از پایان یافتن پروژه آسفالت کوچه و خیابان یادشده ، نسبت به ترمیم و روکشی دیگر کوچه ها اقدام خواهیم نمود و درصدد هستیم تا با بالا بردن کیفیت اجرای آسفالت ، شهر خارگ را از لحاظ ترافیک شهری به حد نرمال و قابل قبول برسانیم.

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89324