کد خبر: 89319 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1396 - 13:26
نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با مسئولین سعدآباد تصاویر

اتحاد خبر-اکبر بحرانی: نشست مشترک مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بخشدار و دهیاران بخش سعدآباد روز دوشنبه 13 آذر برگزار شد.

اتحاد خبر-اکبر بحرانی: نشست مشترک مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بخشدار و دهیاران بخش سعدآباد روز دوشنبه 13 آذر برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر؛ این جلسه به منظور هماهنگی و تقدیر و تشکر از همکاری بخشدار بخش سعدآباد و دهیاران این بخش با حضور احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر و هیات همراه، جناب قیطان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد و هم چنین دهیاران این بخش در محل بخشداری سعدآباد تشکیل گردید.

در این جلسه از همکاری بخشدار و دهیاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این نشست علیرضا رزمجو بخشدار بخش سعدآباد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با نهاد کمیته امداد به جهت خدمت به قشر محروم از دهیاران خواست که در این جهت از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

وی خدمت به قشر مددجو را از اولویتهای دولت تدبیر و امید برشمرده و افزود: خدمات رسانی دهیاران صرفا به کارهای عمرانی منتهی نمی شود، مکمل کارهای عمرانی شناسایی قشر محروم و ایجاد بسترهای لازم در جهت ارتقا بالندگی آنها می باشد.

در ادامه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری و همیاری بخشدار سعدآباد و دهیاران تابعه از آنها تشکر نموده و خواستار تعامل بیشتر در جهت شناسایی اقشار آسیب پذیر و فراهم نمودن زمینه رشد و خودکفایی آنها به ویژه ایجاد اشتغال در جهت توسعه روستاها گردید.

احمد لطفی اولویت اول کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان به ویژه در جهت ایجاد اشتغال عنوان کرده و گفت: این کمیته با پرداخت وامهای با سود کم بهره همواره در جهت شکوفایی دائمی اقتصاد خانوارها از تمام تلاش خود بهره مند خواهد شد.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد اشتغال پایدار در تمام زمینه ها از خرد تا کلان برای قشر مددجو می باشد که میتوان به کارهای فرهنگی، کارهای آموزشی و ایجاد مهارت اشاره نمود.

در پایان این نشست به پاس خدمات و همکاری بخشدار و دهیاران بخش سعدآباد در جهت همکاری تنگاتنگ و مستمر آنان لوح تقدیر به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید. /س



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89319