کد خبر: 89316 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1396 - 13:01
سرپرست استاندارد عسلویه خبر داد
استانداردسازی مراکز تولید پلی استایرن در عسلویه/ یک واحد پلمب شد

اتحاد خبر: سرپرست اداره استاندارد شهرستان عسلویه از استانداردسازی مراکز تولید و عرضه پلی استایرن در عسلویه خبر داد.

اتحاد خبر: سرپرست اداره استاندارد شهرستان عسلویه از استانداردسازی مراکز تولید و عرضه پلی استایرن در عسلویه خبر داد.


حامد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای استانداردسازی مصالح ساختمانی، طرح استانداردسازی مراکز تولید و عرضه پلی استایرن در عسلویه آغاز و در این راستا یک واحد تولیدی پلمب شد.

وی اظهار داشت: یک واحد تولید کننده پلی استایرن در عسلویه به دلیل عدم مجوز پروانه بهره برداری استاندارد، طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان استاندارد، این واحد تولیدی شناسایی و پلمب شد.

بهرامی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح، واحدهای عرضه پلی استایرن مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و در صورت مشاهده محصولات پلی استایرن غیراستاندارد در این واحدها، با آنها برخورد خواهد شد.

سرپرست استاندارد عسلویه با اشاره بر لزوم توجه به استاندارد در محصولات ساختمانی اظهار داشت: استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد، مسائل و خسارات جبران ناپذیری را برجای می گذارد از این رو توجه به کیفیت و استاندارد محصولات ساختمانی امری اجتناب ناپذیر است.

پلی استایرن (PS) یک پلاستیک تقریبا ارزان و سخت است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود و کم بودن هزینه ساخت آن در دنیای پیشرفته امروز کاربرد زیادی یافته است که در صنعت ساختمان‌سازی بیشترین استفاده را دارد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89316