کد خبر: 89225 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 آذر 1396 - 12:31
استاندار بوشهر:
پیگیر رفع مشکلات مسکن و اشتغال معلولان استان بوشهر هستیم

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از ورزشکاران معلول استان، گفت: پیگیر رفع مشکلات و نیازهای معلولان استان بوشهر به ویژه در زمینه مسکن و اشتغال هستیم.عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با انجمن‌های جامعه معلولان استان بوشهر اظهار داشت: معلولان دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند که باید شرایط برای فعالیت این قشر به خوبی...

عبدالکریم گراونداتحاد خبر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از ورزشکاران معلول استان، گفت: پیگیر رفع مشکلات و نیازهای معلولان استان بوشهر به ویژه در زمینه مسکن و اشتغال هستیم.عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با انجمن‌های جامعه معلولان استان بوشهر اظهار داشت: معلولان دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند که باید شرایط برای فعالیت این قشر به خوبی فراهم شود.

 

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از مهمترین مشکلات و نیازهای معلولان در نقاط مختلف است، تصریح کرد: حل مشکلات معلولان استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و با مشارکت خیرین مسکن‌ساز امیدواریم شاهد رفع مشکل مسکن این قشر باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه معلولیت افراد مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ نیست، اضافه کرد: معلولان استان بوشهر در عرصه‌های ورزش موفقیت‌های خوبی داشته‌اند و مدال‌های رنگارنگ مسابقات جهانی و پارالمپیک را کسب کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران استان بوشهر به ویژه مدال‌آوران و قهرمانان، بیان کرد: باید برای رفع مشکلات ورزشکاران معلول استان بوشهر نشست تخصصی ویژه برگزار شود.

گراوند با اشاره به جایگاه ورزشکاران معلول استان بوشهر در مسابقات بین‌الملل،  افزود: برای حل مشکلات این قهرمانان، تاسیس صندوق حمایت از قهرمانان مورد توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز جهانی معلولان در استان بوشهر برگزار می‌شود و انتظار داریم که با مشارکت جمعی شاهد برگزاری مراسمی درخور و شایسته باشیم./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89225