کد خبر: 88919 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 آذر 1396 - 10:47
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
عملیات اجرایی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان آغاز شد

اتحاد خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان از هفته آینده خبر داد.پروژه احداث بیمارستان ۲۴۰تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان در شهریور ماه سال جاری با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و استاندار بوشهر و سایر مسئولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد.دکتر خویش دوست بیان داشت...

ماریا خویش دوستاتحاد خبر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان از هفته آینده خبر داد.
پروژه احداث بیمارستان ۲۴۰تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان در شهریور ماه سال جاری با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و استاندار بوشهر و سایر مسئولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد.

 

دکتر خویش دوست بیان داشت: این بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و در مدت ۳۶ ماه و با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

 

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز اظهار داشت: با توجه به وسعت شهرستان و جمعیت بالای شهرستان و تعداد مراجعات فراوان به بیمارستان شهید گنجی، احداث این بیمارستان یک ضرورت است و کمک بسیار خوبی به کاهش مراجعات به بیمارستان شهید گنجی می شود.

 

دکتر الیاسی اظهار امیدواری کرد: با احداث این بیمارستان روند خدمت رسانی به بیماران مطلوب تر شود./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/88919