کد خبر: 88427 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1396 - 14:38
به ریاست فرماندار شهرستان:
مدیریت بحران دشتستان تشکیل جلسه داد +تصاویر

اتحاد خبر:جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.به گزارش اتحاد خبر،فرماندار دشتستان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت از دست دادن جمعی از هموطنان در واقعه دلخراش زلزله کرمانشاه گفت : همه ادارات  و نهادهای شهرستان و تشکل های ...

اتحاد خبر:جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

به گزارش اتحاد خبر،فرماندار دشتستان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت از دست دادن جمعی از هموطنان در واقعه دلخراش زلزله کرمانشاه گفت : همه ادارات  و نهادهای شهرستان و تشکل های مردم نهاد کوشش کنند تا از طرق مختلف کمک های مردمی را جذب کرده و در اسرع وقت به این مناطق ارسال نمایند.
دکتر ارسلان زارع در ادامه گفت : مدیریت و هماهنگی بحران در زمان وقوع حوادث به برنامه ریزی قبلی و بانک اطلاعاتی دقیق و به روز نیاز دارد و باید مدیران دستگاه ها ی اجرایی از قابلیت ها و امکانات موجود در اداره خود و دیگر ادارات مرتبط اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانند در مواقع لازم از آن ها استفاده بهینه نمایند.
 رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ناکافی بودن  آموزش های پیشگیری و مقابله در خصوص حوادث  در سطح جامعه موجب افزایش آمار خسارات جانی و مالی هنگام وقوع حوادث را در پی دارد. لذا لازم است متولیان فرهنگی ، آموزشی و سمن ها و دستگاه های مرتبط  در افزایش سطح  آگاهی های عمومی جامعه در این خصوص بیشتر تلاش کنند.
شایان ذکر است فرماندار دشتستان همه ی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران دشتستان را مکلّف کرد تا ضمن اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص بارندگی  پیش رو آمادگی کامل داشته باشند.


        

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/88427