امروز: دوشنبه 27 آذر 1396
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 26 آبان 1396 - 11:42

اتحاد خبر:سلبریتی‌های اینستاگرامی این روزها بیشترشان در حال تبلیغ این محصول و آن محصولند. یک صفحه دیگر هست که شخصی، رستوران‌گردی می‌کند.

اتحاد خبر:سلبریتی‌های اینستاگرامی این روزها بیشترشان در حال تبلیغ این محصول و آن محصولند. یک صفحه دیگر هست که شخصی، رستوران‌گردی می‌کند.
چرا نمی‌توان به تبلیغات اینستاگرامیِ رستوران‌ها اعتماد کرد؟
 همین چند روز پیش بود که یک تبلیغ رستوران استیک فروشی را در اینستاگرام دیدم. نه در اکانت رسمی پیتزا فروشی، که در صفحه پروفایل کسی که می‌گفت باید حتما استیک‌های این رستوران را امتحان کنید، اما پس از آن توضیح داده بود برای دوستانش که تعجب نکنید، من هنوز گیاهخوارم. و اضافه کرده بود که در این استیک فروشی پیتزای سبزیجات خورده است.

سلبریتی‌های اینستاگرامی این روزها بیشترشان در حال تبلیغ این محصول و آن محصولند. یک صفحه دیگر هست که شخصی، رستوران‌گردی می‌کند. او حتی صفحه‌ای برای دعوت از خود توسط رستوران‌ها روی سایتش باز کرده و از رستوران‌ها می‌خواهد که او را دعوت کنند.

نام این‌ها را شخصا، تبلیغ و رپرتاژ پولی می‌گذارم و نه راهنمایی رستوران‌ها.

برای معرفی پاتوق و رستوران، اصولی هست که تقریبا هیچ‌کس در حال حاضر رعایت نمی‌کند. تِیستر شدن، شاید برای مسابقات غذا خوب باشد اما به کارِ روزنامه‌نگاری نمی‌خورد. این‌که گیاه‌خوار باشیم و از استیک بنویسیم هم فقط ما را به یاد تعرفه‌های تبلیغات می‌اندازد و نه مهارت در معرفی یک پاتوق، محل یا هر چیز دیگر.

به شخصه ترجیح می‌دهم اگر از رستورانی یا کافه‌ای، پیتزافروشی یا مانند آن‌ها بخواهم گزارشی بنویسم، صاحب رستوران من را نشناسد، چندین بار بروم و بیایم تا جو آن‌جا را در حالت‌های مختلفی به دست بیاورم، و هیچ پولی را از صاحب رستوران دریافت نکنم. بلبشوی اینستاگرام و ویدئوهای کافی‌شاپ‌های سلبریتی‌ها را نگاه نکنید، رسم نشریات معتبر سبک زندگی در جهان این است.


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین