کد خبر: 88085 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 آبان 1396 - 08:18
معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
نقاط ضعف و قوت شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها پایش می‌شود

اتحاد خبر: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نقاط ضعف و قوت شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها پایش می‌شود.

اتحاد خبر: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نقاط ضعف و قوت شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها پایش می‌شود.


به گزارش مهر، محمدمهدی خواجه‌ئیان چهارشنبه‌شب در نشست بررسی عملکرد و شاخص‌های حوزه بهداشت شهرستان دیر گفت: در راستای پایش و ارزیابی عملکرد شبکه‌های بهداشت و درمان ، تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه متشکل از مدیرگروه‌های ستادی از تمامی شهرستان‌های استان بازدید کرده و نحوه ارایه خدمات بهداشتی به ویژه روند اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهند و در نشستی به بررسی نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازند.

وی با مثبت اریابی کرد نتایج این گونه نشست‌ها گفت: نتایج خوب این گونه‌ جلسات در ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان و در نهایت استان تاثیر خوبی دارد .

وی افزود: اگر چه در این نشست‌ها معمولا مشکلات و نقاط ضعف مورد بررسی قرار می‌گیرد ولی ارایه پیشنهادها و راهکارهای برون رفت از آن تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکردها دارد و به یافتن حل مسایل و گسترش ارایه خدمات کمک می‌کند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بسته‌های خدمتی در حوزه یهداشت گفت: در این پایش تمامی بسته‌های خدمتی شامل مادران، باروری سالم، کودکان، میان‌سالان، خودمراقبتی، سالمندان، تغذیه، جوانان و نوجوانان، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، بهداشت محیط و حرفه‌ای، سلامت روان و... در ستاد شبکه بررسی و پایش گردید.

وی ادامه داد: عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر دارای نقاط قوت بسیاری است که بسیار ارزشمند و ستودنی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز ضمن تقدیر از حضور معاونین و مدیران گروه ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه گفت: حضور مدیران استانی می‌تواند باعث دست‌آوردهای خوبی در شهرستان دیر باشد.

احمد آخوندی با اشاره به دست‌آوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت شهرستان دیر ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همکاری پرسنل حوزه سلامت شهرستان دیر شاهد ادامه روند رو به رشد شاخص‌ها باشیم.

مدیران گروه ستاد معاونت بهداشتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، هدف اصلی این بازدید را تبادل اطلاعات و انتقال تجارب عنوان کردند./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/88085