کد خبر: 88071 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 آبان 1396 - 21:26
ارسال نخستین محموله اتاق اصناف دشتستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

اتحاد خبر:روح اله اسماعيلي از ارسال نخستین محموله  اتاق اصناف و اتحاديه هاي تحت پوشش شهرستان دشتستان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

اتحاد خبر:روح اله اسماعيلي از ارسال نخستین محموله  اتاق اصناف و اتحاديه هاي تحت پوشش شهرستان دشتستان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف شهرستان دشتستان، روح اله اسماعيلي رئیس اتاق اصناف ؛ در خصوص کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور که موجب تأسف و تألم ملت بزرگ ایران، خصوصاً اصناف و کسبه ی شریف دشتستان است  لزوم توجه و شتاب در ارسال کمک های انسان دوستانه باید در اولویت کار اصناف قرار گیرد.

اسماعيلي ضمن اعلام مراتب آمادگی آحاد اصناف و تمامی همکاران برای کمک و امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده، این ضایعه دردناک را به مردم شریف کرمانشاه واستانهای همجوار خصوصاً خانواده محترم جان‌باختگان و داغدیده تسلیت عرض نموده و خاضعانه از ایزد منان برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای مجروحان واقعه شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

اسماعیلی اضافه کرد: پتو، کنسرو ، لباس گرم، خرما ، نان و آب آشامیدنی از اولویت و نیازهای اولیه مناطق آسیب دیده می باشد که با جمع آوری این اقلام سریعا به محل های حادثه اعزام می شود.
ایشان درپایان ازکسبه وبازاریان که بصورت خودجوش نسبت به جمع آوری وتحویل اقلام فوق اقدام نموده اند تشکر و قدردانی نمودند.
شایان ذکراست اولین کامیون محموله موادغذائی(خرما) ازکمک های اصناف صبح پنجشنبه مورخه ٨/٢٥ به  مناطق غرب کشورارسال خواهدشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/88071