کد خبر: 87973 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 آبان 1396 - 12:05
کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر ۱۹۶ درصد افزایش یافت

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی سال جاری میزان کشفیات انواع مخدر در استان بوشهر با افزایش ۱۹۶ درصدی روبرو بوده است.

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی سال جاری میزان کشفیات انواع مخدر در استان بوشهر با افزایش ۱۹۶ درصدی روبرو بوده است.


به گزارش مهر، سردار خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ۱.۸ تن کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی از کشف هشت هزار و ۳۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات انواع مخدر در سطح استان بوشهر با افزایش ۱۹۶ درصدی روبرو بوده است.

 

کشف ۱.۸ مواد مخدر در دو عملیات

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در دشتی و دیلم استان بوشهر، بیان کرد: در این رابطه چهار  نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو متوقف شده است.

وی میزان کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در سال جاری را بی‌نظیر خواند و اضافه کرد: طی سال جاری ۳۳ باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده و ۸۳ نفر قاچاقچی حرفه ای دستگیر شده‌اند.

 

اجرای ۳۲۲ طرح پاکسازی محلات

سردار واعظی از اجرای ۲۰ مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۳۲۲ مورد پاکسازی محلات و بیش از ۲۵۰ مورد کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۰۱ دستگاه خودرو در جریان کشف مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: ۷۹ دستگاه موتورسیکلت نیز در سال جاری توقیف شده است./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87973