کد خبر: 87954 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 23 آبان 1396 - 11:09
ونتورا عذرخواهی کرد اما استعفا نه

اتحاد خبر: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از ناکامی از صعود به جام جهانی عذرخواهی کرد اما تاکید کرد که از سمت خود استعفا نداده است.

 

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیدار برگشت پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ نتوانست سوئد را شکست دهد و از صعود به این رقابت‌ها بازماند. ایتالیا که در دیدار رفت با یک گل مغلوب سوئد شده بود در دیدار برگشت با تساوی بدون گل متوقف شد تا بعد از ۶۰ سال، نتواند جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد.

ونتورا، سرمربی آتزوری در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: افتخار می‌کنم که بخشی از این مجموعه هستم. من هدایت قهرمانان واقعی را بر عهده داشتم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم  و امیدوارم که این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

او ادامه‌ داد: هواداران تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند اما  متاسفانه نتوانستم آنها را شاد کنیم. شب ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشتیم. عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که نتیجه‌ لازم را به دست نیاوردیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا درباره این سوال که چرا دیر در نشست خبری حاضر شد، گفت‌: باید با تمام بچه‌ها دست می‌دادم و آنها را دلداری می‌دادم.
رسانه‌های ایتالیایی خبرهای را درباره استعفای ونتورا منتشر کردند که این مربی آن را رد کرد و گفت‌: من استعفا نداده‌ام. باید با رئیس فدراسیون صحبت کنم. به خاطر این ناکامی فقط عذرخواهی می‌کنم.
ونتورا تا سال ۲۰۲۰ با تیم ملی فوتبال ایتالیا قرارداد دارد اما بسیار بعید است که او با این ناکامی بزرگ به فعالیت خود ادامه‌ دهد./ب
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87954