کد خبر: 87930 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 آبان 1396 - 21:52
آئین تودیع و معارفه شهردار چغادک برگزار شد+ تصویر

اتحادخبر: آیین تودیع و تکریم وحید واعظی شهردار سابق و معارفه علی زارعی شهردار جدید شهر چغادک ۲۱ آبان ماه در مهدیه حضرت ابوالفضل این شهر برگزار گردید. به گزارش اتحادخبر؛ در این مراسم که با حضور مسئولین استانی ،شهرستانی و مردم چغادک برگزار گردید، ابراهیم کارگر رئیس شورای اسلامی چغادک ضمن تسلیت دهه پایان ماه صفر و خوش آمد گویی به مدعوین از زحمات...

 اتحادخبر: آیین تودیع و تکریم وحید واعظی شهردار سابق و معارفه علی زارعی شهردار جدید شهر چغادک ۲۱ آبان ماه در مهدیه حضرت ابوالفضل این شهر برگزار گردید.

به گزارش اتحادخبر؛ در این مراسم که با حضور مسئولین استانی ،شهرستانی و مردم چغادک برگزار گردید، ابراهیم کارگر رئیس شورای اسلامی چغادک ضمن تسلیت دهه پایان ماه صفر و خوش آمد گویی به مدعوین از زحمات شهردار و شورای دوره قبل قدردانی نمود.

رئیس شورای اسلامی چغادک، علی زارعی را یکی از نیروهای متعهد،فعال،خدمتگزار و کارآمد معرفی نمود و اظهار امیدواری کرد: با حضور ایشان شاهد پیشرفت شهر چغادک در همه زمینه ها باشیم.

 کارگر ضمن برشمردن مشکلات شهر از مسئولین استانی درخواست کمک و مساعدت جهت مرتفع شدن مشکلات شهر نمودند و درخواست پیگیری مشکلات سه راهی چغادک و فاضلاب شهری شدند.

 امام جمعه چغادک در این آئین اظهار داشت:  فرصت خدمتگزاری به مردم ارزش بسیار بالایی دارد و احتیاج مردم به شما مسئولین نعمت است .

حجت السلام خدری با تقدیر از شهرداران سابق چغادک و خدمات ارائه شده در این شهر، خاطرنشان کرد:  تحول خوبی در سطح شهر ایجاد شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی بیان نمود: در ادوار گذشته با وجود اینکه کارهای زیادی صورت گرفته است ولی هنوز لیست بلندی از مشکلات بر جای مانده است که امید می رود با حضور شهردار جدید و مساعدت مدیران استانی و شهرستانی این لیست کوتاه و کوتاه تر شود.

 وی با بیان اینکه توسعه شهر چغادک متناسب با ظرفیت‌های آن محقق نشده است، ادامه داد: مردم از شهردار جدید انتظار دارند که با تمام قوا زمینه را برای بهبود وضعیت شهر و ارائه خدمات بهتر فراهم سازد.

 امام جمعه چغادک ادامه داد: شورا و شهرداری باید با رعایت قانون و تکریم ارباب رجوع کار کنند و  کارها باید در سایه رعایت قانون و اخلاق انجام شود.

 مهرداد ستوده مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اظهار نمود:  از دیرباز با مردم شهر چغادک پیوند خوبی داشته ایم،  مردم این شهر مهمان نواز و خونگرم هستند.

 وی بیان نمود:  همین صفات مردم کار ما را سخت تر می کند وی ضمن تاکید فراوان به تکریم ارباب رجوع خواستار انجام کارهای عمرانی شد.

 ستوده ادامه داد:  دست پاکی مسئولین و شهرداران اهمیت ویژه دارد که بحمدالله  مهندس زارعی این خصوصیت بارز را دارند.

همچنین وی به اقتدار شورا اشاره نمود و رعایت قانون مداری در کارهای شورا را را خواستار شد.

جمشیدی فرماندار بوشهر نیز در این  آئین اظهار داشتند: در سالهای گذشته به شهر چغادک نگاه ویژه شده است و در این دوره نیز با حضور اعضای جوان و پیگیر و پای کار شورا و همچنین شهردارفعال و کارآمد نگاه ویژه تر داریم و همه مسئولین جهت رفع مشکلات شهر همکاری نموده اند که ان شالله در این دوره این همکاری بیشتر می شود.

وی ضمن تشکر از شورای شهر به انتخاب شایسته مهندس زارعی اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد: به همدلی و پرهیز از نفاق شاهد پیشرفت همه جانبه شهر چغادک باشیم.

واعظی شهردار سابق نیز با بیان اینکه قصد ارائه عملکرد ندارد اظهار داشت:  شهرداری چغادک از نیروی جوان و کارآمدی برخوردار است که امیدوارم با وجود مهندس زارعی که از نیروهای پرکارو متعهد است شاهد پیشرفت شهر باشیم و از مجموعه شورا و مسئولین استانی نیز درخواست نمود جهت پیشرفت کارها نهایت همکاری با شهردار جدید را داشته باشند.

 مهندس زارعی شهردار جدید چغادک نیز ضمن اظهار خرسندی از فرصت خدمتگزاری به مردم شریف چغادک و تشکر از اعضا شورای شهر و حسن اعتمادی که به ایشان داشتند اظهار نمود: از ظرفیت نخبگان و متخصصان استفاده می کنم و ان شاالله با برنامه کار خواهم کرد که در پایان دوره شرمنده خدا و مردم این شهر نباشم.

 وی از آمادگی برای استفاده از نظرات اقشار مختلف مردم خبر داد و بیان کرد: از ظرفیت نخبگان و متخصصین و نظر مردم برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود بهره خواهیم گرفت.

قابل ذکر است در این مراسم از شهردارن ادوار گذشته دعوت به عمل آمده بود که در پایان از این عزیزان با اهدا لوح تقدیر و یادبودی تقدیر گردید./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87930