کد خبر: 87868 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 آبان 1396 - 09:07
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:
استان بوشهر رتبه اول کشور را در حوزه راهسازی دارد

اتحاد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به توسعه زیرساخت‌های راه و جاده در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: استان بوشهر رتبه اول کشور را در حوزه راهسازی دارد.

اتحاد خبر: فرزاد رستمی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه راه سرچشمه شهرستان جم بیان داشت: استان بوشهر در بحث راهسازی در کشور رتبه اول را دارد و تنها یک روستای بالای ۵۰ خانوار و دو روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته در استان وجود دارد.

به گزارش مهر، رستمی خاطرنشان کرد: روستای سرچشمه در شهرستان جم، تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان است که راه آسفالته ندارد و تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا این روستا از راه مناسب برخوردار شود.

وی تصریح کرد: راه سرچشمه ۱۷ کیلومتر است که ۱۱ کیلومتر آن، خاک برداری شده است و ۹۰ درصد ابنیه و پل های مسیر هم احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با ببان اینکه در فاز اول، طبق برنامه تا پایان سال ۴ کیلومتر از مسیر آسفالت می شود، گفت: در سال جاری، یک میلیارد تومان اعتبار از شهرستان اختصاص داده شده و ۲ میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی استفاده می کنیم که بخشی از این اعتبار، مطالبات پیمانکار است.

رستمی تاکید کرد: با وجود بدهی به پیمانکار، اما ۷ میلیارد تومان تعهد جدید در این پروژه ایجاد شده تا پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

این مسئول اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه که مسیر ارتباطی دو شهرستان است نیاز است با نگاه استانی به پروژه توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه به تزریق اعتبار بیشتر نیاز است و لازم است تمام ظرفیت پیمانکار هم در راستای تکمیل پروژه به کار گرفته شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87868