کد خبر: 87843 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 آبان 1396 - 00:04
با همکاری انجمن نوای دشتستانی صورت گرفت؛
طنین باشکوه نواهای اصیل دشتستانی در شبانکاره+تصاویر

اتحاد خبر: در آغازین ساعات شامگاه یکشنبه بیست و یکم آبانماه، نواهای اصیل دشتستانی با اجرای زیبای نواخوانان عضو انجمن نوای دشتستانی، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهر شبانکاره طنین انداز شد.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در ابتدای این برنامه زیبا و باشکوه که با محوریت انجمن نوای دشتستانی و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی...

اتحاد خبر -مصطفی صفری: در آغازین ساعات شامگاه یکشنبه بیست و یکم آبانماه، نواهای اصیل دشتستانی با اجرای زیبای نواخوانان عضو انجمن نوای دشتستانی، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهر شبانکاره طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در ابتدای این برنامه زیبا و باشکوه که با محوریت انجمن نوای دشتستانی و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی شهر شبانکاره برگزار شد، داوود جان امیری از نواخوانان عضو انجمن نوای دشتستانی، در قالب اجرای زیبای نمایش خرمای خونی، نوای بیدگونی سرداد.

در ادامه برنامه و در حالی که سالن مملو از جمعیت بود و عده زیادی از افراد به حالت ایستاده نظاره گر برنامه بودند، حمید گلپرور با همنوایی ساز نی امیر دهقان به اجرای آواز پرداخت.

فایزخوانی محسن سناسیری، کرامت قنبری، ایرج صادقی، سجاد آموزگار و روح الله امیری و اجراهای زیبای آن ها، از مهمترین بخش های این برنامه باشکوه بود که با همکاری جهانشیر محمودی مجری توانمند دشتستانی، شبی خاطره انگیز را در شبانکاره برای علاقه مندان به نواهای اصیل دشتستانی رقم زد.

یادآور می شود انجمن نوای دشتستانی که از حدود دو سال پیش پا در عرصه زنده نگهداشتن نواهای اصیل دشتستانی گذاشته است، در این مدت کوتاه با اجرای برنامه های متنوع فایز خوانی در نقاط مختلف استان، به خوبی توانسته است در مسیر افق های پیش رو گام بردارد.



































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87843