کد خبر: 87796 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 آبان 1396 - 11:09
معاون وزیر ارشاد خبر داد:
اجرای برنامه‌های مختلف برای گنجاندن کتاب در سبد خانوارها

اتحاد خبر: معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای برنامه‌های مختلف برای گنجاندن کتاب در سبد خانوارها خبر داد. به گزارش اتحاد خبر، محسن جوادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تلاش شده در زمینه نشر در وزارت خانه تمرکز زدایی نسبت به نشر در پایتخت شود و به دیگر استان‌های کشور نیز توجه شود. معاون امور فرهنگی...

محسن جوادیاتحاد خبر: معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای برنامه‌های مختلف برای گنجاندن کتاب در سبد خانوارها خبر داد.محسن جوادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تلاش شده در زمینه نشر در وزارت خانه تمرکز زدایی نسبت به نشر در پایتخت شود و به دیگر استان‌های کشور نیز توجه شود.

 

به گزارش مهر، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برنامه‌های مختلفی در راستای گنجاندن کتاب در سبد خانواده‌ها برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود حمایت‌ها از نشر به گونه‌ای شود که نیاز به منابع دولتی وجود نداشته باشد و در این زمینه خودکفا شود.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌های کتابخوانی موجب می‌شود تقاضا در زمینه کتاب افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ما از نظر آماری نمی‌خواهیم افزایش داشته باشیم بلکه خواستار ورود کتاب در فضای زندگی افراد هستیم، بیان کرد: خیلی از مشکلات موجب با مطالعه مرتفع می‌شود./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87796