کد خبر: 87658 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 آبان 1396 - 16:51
فرماندار دشتستان در نشست هم اندیشی توسعه شهر دالکی:
حل مشکلات مردم دالکی از اولویت های ما است

اتحاد خبر:فرماندار دشتستان ضمن تاکید بر لزوم اجرای پروژه های ناتمام گفت: یقین بدانید تمام تاکیدات ما به روسای ادارات این است که همواره به مطالبات مردم و خواسته های آنان توجه کنند .به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،دکتر زارع  با اشاره به لزوم همراهی، همدلی و همکاری مردم با شورای اسلامی شهر و شهردار دالکی برای تحقق برنامه ها و ...

اتحاد خبر-زهره عرب: نشست هم اندیشی توسعه شهر دالکی با حضور دکتر زارع فرماندار دشتستان،نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی دشتستان، اعضای شورای شهر دالکی، تعدادی از مسئولین شهرستانی و معتمدین در محل سالن اجتماعات شهرداری دالکی صبح جمعه نوزدهم آبان ماه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، فرماندار شهرستان دشتستان ضمن تسلیت اربعین حسینی مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را گرامی داشت و  گفت: بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت صلح و دوستی و پایداری امنیت بین المللی است.

دکتر زارع افزود :جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای پایداری صلح منطقه ،خاور میانه و جهان تلاش نموده است .اما متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش بویژه در سالهای اخیر علیه مصالح مسلمانان و دمکراسی اقدام نموده اند که مصداق بارز آن، این روزها در کشور لبنان می بینیم .

 

فرماندار و رییس شورای تامین دشتستان ضمن تکریم ملت بزرگ ایران و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاشهای دولتمردان و قوای مسلح کشورمان ،امنیت ملی ایران را در منطقه بی نظیر دانست و گفت شهرستان دشتستان نیز به سبب همین عوامل و همکاری خوب مردم از جمله شهر دالکی به اهداف مورد نظر رسیده و وضعیت قابل قبول حکم فرماست .

 

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: شهر دالکی به سبب تاریخ فرهنگ ارزشمند مردمش و به جهت موقعیت جغرافیایی آن که ورودی استان بوشهر می باشد نه تنها مورد عنایت و احترام دشتستانی ها است بلکه مورد توجه همه مسوولان و مردم استان بوشهر می باشد .

 

رییس کمیته برنامه ریزی دشتستان ضمن بیان این مطلب که معیشت و اشتغال مردم شهرستان از جمله شهر دالکی و حومه برای مسولان دولت تدبیر و امید مهم بوده و می باشد گفت: اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان در همین راستا است .پروژه ای که با اعتباری بالغ بر 1600میلیارد تومان و طی یک مدت 10 ساله اجرا خواهد شد.



فرماندار دشتستان ادامه داد: اجرای سد دالکی از برنامه های پنج ساله اول طرح تحول کشاورزی است که امیدوارم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد .

وی افزود :آب همواره از مهمترین  اولویت های ما بوده است . امسال  بالغ بر 20 میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب شهری و منابع آب اعتبار تخصیص داده ایم.

فرماندار دشتستان ضمن تاکید بر لزوم اجرای پروژه های ناتمام گفت: یقین بدانید تمام تاکیدات ما به روسای ادارات این است که همواره به مطالبات مردم و خواسته های آنان توجه کنند .

دکتر زارع  با اشاره به لزوم همراهی، همدلی و همکاری مردم با شورای اسلامی شهر و شهردار دالکی برای تحقق برنامه ها و حل مشکلات شهر خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که ادارات و دستگاههای اجرایی با اعتباراتی که به آنها تخصیص داده می شود در حل مشکلات مردم روستاها و شهر ها از جمله دالکی اقدامات موثر تری به انجام رسانند .


بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه 17 سال از شهر شدن دالکی می گذرد، اظهار داشت: سال 1379 دالکی شهر شد و حالا با 6 هزار و 436 نفر جمعیت و ابنکه به عنوان قطب کشاورزی شهرستان به خصوص در حوزه خرما شناخته شده اما به اندازه 17 سال به آن توجه نشده است، در حالی که این شهر دروازه ورودی استان نیز می باشد. 



جواد لقمان زاده اظهار داشت : همه ما می دانیم که علم باید در خدمت توسعه پایدار قرار بگیرد که تنها در حوزه اقتصادی نباشد بلکه در حوزه محیط زیست، اجتماعی و سایر حوزه ها نیز باشد.به همین منظور برنامه های شهرداری دالکی نیز در این راستا عملیاتی می شود .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87658