کد خبر: 87657 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 آبان 1396 - 16:34
شهردار دالکی :
مقوله فرهنگ در تمام زمینه های مدیریت شهری تاثیر مثبت خواهند داشت

اتحاد خبر: نشست هم اندیشی توسعه شهر دالکی با حضور نماینده دشتستان و فرماندار شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، شهردار دالکی ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: دالکی با جمعیتی بالغ بر 6500 نفر، سابقه دیرینه خود در حوزه های مختلف و بناهای تاریخی متعدد شایسته بهترین امکانات و خدمات می باشد...

اتحاد خبر-زهره عرب: نشست هم اندیشی توسعه شهر دالکی با حضور نماینده دشتستان و فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، شهردار دالکی ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: دالکی با جمعیتی بالغ بر 6500 نفر، سابقه دیرینه خود در حوزه های مختلف و بناهای تاریخی متعدد شایسته بهترین امکانات و خدمات می باشد.



سروش گرمسیری نژاد در تشریح گزارش کار پنجاه روزه خود در شهر دالکی اظهار داشت: در بخش عمرانی اتمام فاز دوم پارک بهاران، عملیات لکه گیری آسفالت ها، لایروبی دره های فصلی، تکمیل خیابان آرامستان، تسطیح معابر شهری بالاخص معابر مجاور مدارس، اجرای عملیات تخریب و تسطیح بازار هفتگی، آغاز سنددار کردن املاک شهرداری و... بخشی از اقدامات ما بوده است. 

 

شهردار دالکی با تاکید بر تاثیر مقوله فرهنگ در تمام زمینه های مدیریت شهری افزود؛یکی از برنامه های اینجانب تقویت فرهنگ مطالبه گری شهروندان از مجموعه مدیریت شهری در  چارچوب قوانین می باشد.


دکتر گرمسیری نژاد گفت:قطعا همکاری شهروندان در راستای خدمات رسانی به آنها باعث تقویت و دلگرمی مجموعه مدیریت شهری خواهد شد.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: در این حوزه تسطیح و تعمیرات روشنایی، آبیاری فضاهای سبز، اجرای طرح شهر سالم، شروع عملیات استانداردسازی تجهیزات پارکی با نظارت اداره استاندارد، تعمیر و تجهیز ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی بخشی از کارهای انجام شده است.

شهردار دالکی با تاکید بر اهمیت کارهای فرهنگی گفت: در بخش فرهنگی حضور در مدارس و مساجد، حضور تیم های آتش نشان در مدارس، دیدار با کسبه، نشست با ورزشکاران، دیدار با خانواده شهدا، نشست با پاکبانان و... بخشی از اقدامات شهرداری بوده است.

گرمسیری نژاد ادامه داد: تعمیر ماشین آلات موتوری، برگزاری 3 مزایده حضوری، تجهیز ساختمان اداری بخشی از اقدامات ما در سیستم داخلی شهرداری می باشد.

وی با اشاره به برخی از کمبودهای موجود گفت: از جمله نیازمندی های شهرداری دالکی تخصیص اعتبار لازم جهت تهیه ماشین آلات مرتبط با حوزه شهری، لایروبی دره ها، تخصیص اعتبار جهت تکمیل خیابان معلم که از مطالبات جدی مردم است، و در حوزه نیروی انسانی اخذ مجوز جذب تیمهای تخصصی و امداد و نجات است.

شهردار شهر دالکی تصریح کرد: امید که در آینده ای نه چندان دور شاهد شهری با امکانات خوب و اتفاقات فرهنگی و توسعه حوزه عمرانی باشیم به طوری که شایسته و درخور مردم شریف شهر دالکی باشد.

عباس تدین، رییس شورای شهر دالکی گفت: همانطور که بخشدار محترم فرمودند شهر دالکی ورودی استان از سمت شمال شرقی است که بیست استان از طریق این دروازه وارد بوشهر می شوند.


 


وی ضمن برشمردن مشکلات و کمبودهای شهر دالکی اظهار داشت: یکی از مواردی که در سال های گذشته دنبال شده است ارتقاء شهر دالکی به بخش و استقرار بخشداری است که این طرح به استانداری و وزارت کشور نیز ارائه شده و نامه موافقت با آن از استانداری به بخشداری ابلاغ شده است.

تدین اصلاح شبکه برق و کمبود روشنایی، کمبود پانسیون جهت پرسنل کشیک و نبود اتاق نگهبانی، سالن خانه جوان و... را از دیگر مشکلات شهر دالکی دانست و اضافه کرد: از تعامل مثبت بخشدار محترم و مدیریت آموزش و پرورش دشتستان تشکر می کنم و امیدوارم این همراهی و تعامل تداوم داشته باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87657