کد خبر: 87635 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آبان 1396 - 17:10
فرماندار دشتستان :
شهرداران جدید شهرستان با برنامه ریزی مناسب در افزایش رضایت مردم کوشا باشند

اتحاد خبر:دکتر زارع همچنین از شهرداران جدید شهرستان خواست تا با برنامه ریزی مناسب و اقدامات خوب و موثر در افزایش رضایت مردم کوشا باشند و در جهت استاندارد سازی فعالیت های خود و فضاهای ورزشی تفریحی ازجمله شهر بازی ها تلاش بیشتری کنند . رییس شورای اداری دشتستان در این جلسه روسای ادارات را به تغییر رویه در انتصابات مکلف...

اتحاد خبر - اسماء بوستانی:  جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار دشتستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار دشتستان ضمن تشکر از حضور باشکوه  مردم  در مراسمات ماه محرم و راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت : در  اربعین حسینی  نیز به یقین یکبار دیگر  جهانیان عظمت حضور شیعیان و محبان امام حسین علیه السلام که عمدتا ایرانیان همیشه سربلند هستند را خواهند دید .

 


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،دکتر ارسلان زارع  افزود: در روزهای گذشته ، مردم دنیا ، باری دیگر  شاهد انسجام بی بدیل ملت بزرگ ایران بودند که با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همدلی و همزبانی با ریاست محترم جمهوری اسلامی و سایر روسای قوا و خدمتگزاران مردم ، همچنان ایران  کشوری مقتدر نه تنها در منطقه وخاورمیانه بی نظیر ،  بلکه در جهان نیز کم نظیر است. بدیهی است، هیچ قدرتی یارای ضربه زدن و خدشه وارد کردن به این امنیت ملی و اقتدار و آرامش مردم ایران را  ندارد.
فرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان با بیان اینکه در آستانه روز ملی کیفیت هستیم اظهار داشت: روسای ادارات، نهادها ، اتاق اصناف و شرکت های تولیدی شهرستان وظیفه دارند برای ارتقای شاخص های استاندارد و کیفیت انجام کار اعم از تولید و خدمات کوشش وافر کنند تا با رعایت قانون،  ضوابط استاندارد و کیفیت، ضمن افزایش بهره‌ وری،  خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیزمان  ارائه گردد.
دکتر زارع همچنین از شهرداران جدید شهرستان خواست تا با برنامه ریزی مناسب و اقدامات خوب و موثر در افزایش رضایت مردم کوشا باشند و در جهت استاندارد سازی فعالیت های خود و فضاهای ورزشی تفریحی ازجمله شهر بازی ها تلاش بیشتری کنند .
 رییس شورای اداری دشتستان در این جلسه روسای ادارات را به تغییر رویه در انتصابات مکلف کرد و گفت : شما مدیران باید  در انتصابات جدید خود اعم از  معاونین و مدیریت های داخلی اداری از بانوان و جوانان نیز استفاده کنید و این تکلیف مهم را در دستور کار خود قرار دهید.
 فرماندار دشتستان در خصوص پیاده روی ولایت نیز خطاب به مدیران شهرستان اظهار داشت: ضمن حضور خود با انجام همکاری های مناسب تلاش کنید تا با  برنامه ریزی خوب صورت گرفته ، بزرگترین پیاده روی استان که نمادی از انسجام و اتحاد مردم دشتستان و پیوند ناگسستنی آنان با اهل بیت  می باشد  به نحو شایسته برگزار شود.
شایان ذکر است فرماندار دشتستان در خصوص رعایت تکریم ارباب رجوع ، تسریع در پاسخ استعلامات مراجعه کنندگان ، رعایت ضوابط مقررات و قانون و دانش افزایی کارکنان به روسای ادارات و نهادهای شهرستان تاکید نمود.
در پایان جلسه شورای اداری مدیران و سرپرستان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهرستان معرفی و از خدمات مدیران سابق تقدیر به عمل آمد.



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87635