کد خبر: 87571 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 آبان 1396 - 12:09
افتتاح نمایشگاه نقاشی انفرادی هنرمند برازجانی در دشتستان برگزار شد+تصاویر

اتحاد خبر: مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی انفرادی حسین صادقی هنرمند برازجانی سه شنبه 16 آبان ماه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

اتحاد خبر - اسماء بوستانی: حسین صادقی در راستای برپایی نمایشگاه نقاشی مینیاتور و آثار هنری خود اظهار داشت: در سن 16 سالگی بصورت تخصصی فعالیت خود را در سبک های مختلف هنری آغاز کردم. سبک هایی که در ابتدا نظرم را جلب کردند از جمله: نقاشی، مینیاتور، سیاه قلم، آبرنگ، مداد رنگی ، گواش  و... بودند که تمام تلاش خود را در پیشرفت در این زمینه های هنری بکار گرفتم.

 

صادقی با بیان اینکه این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی است که توانستم برگزار کنم افزود: اولین نمایشگاه انفرادی بنده در تاریخ 7 خرداد ماه 96 در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و این دومین نمایشگاهی است که به همت کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان توانستم برگزار کنم.

 

 

این هنرمند دشتستانی از هنرهای خود در این نماشگاه این چنین بیان کرد: مجموع کارهای هنری من در این نمایشگاه 28 کار مینیاتور متریال و کار گواش و آبرنگ می باشد. در تمامی این هنرها کپی از استاد فرشیان صورت گرفته است. اولین اثر این نمایشگاه را حدود دو سال پیش شروع کردم و تا به امروز توانستم هنرهای خود را در قالب  یک نمایشگاه در بیاورم.

 

صادقی در پایان اظهار داشت: کمال تشکر و قدر دانی از رییس کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان دارم که در برپایی این نمایشگاه همراه و همپای من بودند.از مسئولین محترم نیز خواستارم هنرمندان را بصورت ویزه حمایت کنند و توجه بیشتری به جامعه هنرمندان داشته باشند چرا که تک تک هنرمندان حمایت مسئولین را در پیشرفت خود و آثار هنریشان می طلبند./ب

 

 

































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87571