کد خبر: 87563 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 آبان 1396 - 11:34
در ۱۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی؛
طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد

اتحاد خبر: در مراسمی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان، طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد که در ۱۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی اجرا می‌شود.

اتحاد خبر: در مراسمی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان، طرح سفیران سلامت مدارس در گناوه آغاز شد که در ۱۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی اجرا می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار سفیران سلامت مدارس در گناوه اظهار داشت: امروز شاهد آغاز به کار طرح سفیران سلامت شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد حضرت رقیه(س) هم زمان با برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس دخترانه شهرستان گناوه هستیم.

اسکندر احمدی اضافه کرد:  کنار هم قرار گرفتن طرح سفیران سلامت و المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که هر دو با هدف تندرستی و سلامتی است می‌توانند نقش مهمی در سلامتی و رشد دانش آموزان داشته باشد.

 

 

وی افزود: طرح سفیران سلامت یک برنامه منسجم به منظور ایجاد یک شبکه همسال موثر برای تشویق دانش آموزان برای ارتقای سلامت آنان است و این فرصت را به دانش آموزان می دهد که دانش و اطلاعات خود را در خصوص موضوعات بهداشتی و سلامت به هم سن و سالان، خانواده و همکلاسی‌ها خود که تاثیر مثبت فراوانی دارد انتقال دهند.

احمدی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح سفیران سلامت بالا بردن سطح دانش بهداشتی و در نهایت تغییر مطلوب در رفتار دانش آموزان و انتقال آن به خانواده ها است که موجب سلامتی و ایجاد ارتقای زندگی سالم است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در ۱۲۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی شهرستان گناوه برای ۱۸ هزار دانش آموز دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرایی می‌شود و این می‌تواند تاثیر بسزایی در روند سلامت و تندرستی دانش آموزان خانواده و جامعه داشته باشد.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه غذای سالم در این مراسم اهمیت استفاده از تغذیه و نوشیدنی های مفید برای دانش آموزان در رشد و سلامت جسمی و بدنی آنها را نشان می‌دهد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/87563