امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 آبان 1396 - 08:21
اتحاد خبر: فال روزانه چهارشنبه 3 آبان 1396
اتحاد خبر: فال روزانه چهارشنبه 3 آبان 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 3 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پر انرژی، باهوش، جذاب، مهربان، منظم و بسیار عملگرا هستید. برترین ویژگی های شما شخصیت جذاب و اعتماد به نفس شما هستند، اما باید مواظب باشید که با صراحت بیش از اندازه  بی حوصلگی های خود اطرافیانتان را از خودتان نرنجانید. امسال فعالیت هایی که در زمینه ی کسب درآمد بیشتر دارید برای شما بسیار منفعت بخش خواهند بود. وضعیت اقتصادیتان پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و بالاخره می توانید آن اشیای لوکسی که آرزوی به دست آوردنشان را داشته اید با خیال راحت بخرید و سطح رفاه خودتان و خانواده تان را بالا ببرید. اگر به دنبال کسب سود در دراز مدت هستید سرمایه گذاری در بازار سهام برایتان سودبخش خواهد بود. سفرهای تجاری به مقصد کشورهای خارجی انجام می شوند برایتان سود زیادی را به همراه خواهند داشت. همسرو یا نامزدتان امسال شما را غرق در عشق و محبت خود خواهد کرد و با تمام وجود شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. اگر هنوز تنها زندگی می کنید خودتان را برای پیشنهاد ازدواج آماده کنید. دی، فروردین، خرداد و شهریور مهم ترین ماه های سالی که پیش رو دارید هستند.
فـال روزانـه - Daily Omen
انرژی کیهانی فوق العاده ی امروز به شما کمک خواهد کرد تا به سمت اهداف خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. ذهن شما قدرت بسیار زیادی دارد و توانایی هایتان در صحبت کردن و همچنین نوشتن خیلی بیشتر از هر وقت دیگری هستند. شما می توانید با تمام وجود خود احساس کنید که توانایی فروختن هر چیزی که بخواهید و به هر شخصی که بخواهید را در دست دارید. از این قدرت ها و توانایی های خود بیشترین بهره ممکن را ببرید. اگر برنامه ی شروع پروژه ای را در ذهن دارید همین امروز دست به کار شوید و مطمئن باشید که موفقیت در انتظارتان خواهد بود. چنین فرصت هایی هر روز به سراغتان نخواهند آمد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز خلاقیت شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که به نوشتن روی بیاورید. ممکن است ایده ی خاصی در ذهنتان داشته باشید که دلتان می خواهد در مورد آن بنویسید، پس تا ایده ی اصلی را فراموش نکرده اید همین امروز دست به کار شوید. این احتمال نیز وجود دارد که بخواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مورد علاقه تان در کلاس و یا دوره ای ثبت نام کنید و یا کمی تحقیقات انجام دهید. هیچ حد و مرزی برای موفقیت شما وجود ندارد. حتی می توانید برای یادگیری و همچنین تفریح به سرزمینی دور دست سفر کنید؛ هیچ چیزی در چنین روزی غیر ممکن نخواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ذهنتان مشغول خوابی است که شب گذشته دیده اید و در فکر این هستید که این رویایتان چه ربطی به زندگی عادی شما می تواند داشته باشد. شاید مراجعه به کتاب های تعبیر خواب بتواند به شما کمک کند. البته سمبل هایی که در خواب می بینید ممکن است کاملا شخصی باشند و فقط خودتان معنای آنها را بدانید. امروز از ابتدای روز  این واقعیت را باید در نظر داشته باشید که یک دروغ مصلحتی می تواند آغازگر صدها دروغ دیگر شود. اگر از ابتدای کار حقایق را به زبان بیاورید، حتی اگر همه چیز به نفع شما تمام نشود هم خیلی راحت تر خواهید بود، یادتان باشد که دروغگو همیشه کم حافظه است.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تماسی که از جانب یکی از شرکایتان با شما گرفته می شود به یکباره شما را در نقش فروشنده قرار خواهد داد. شاید مجبور باشید محصول یا پروژه ای را معرفی کنید، امتیاز فروش محصولی را به کسی واگذار کنید و یا خود محصول را بفروشید. در هر صورت احتمال این که موفق شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما قدرت عمل فوق العاده ای دارید و تواناییتان در بیان افکار و ایده هایتان نیز بسیار بالاست و خواهید توانست خیلی راحت به خواسته تان رسیده و طرف مقابلتان را قانع کنید. امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید این است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز پول و خلاقیت با همدیگر دست در دست هستند. شاید از تکمیل یک پروژه مبلغ قابل توجهی به دست بیاورید و یا یک نفر برای سرمایه گذاری در یکی از پروژه ها و ایده هایتان پولی را در اختیارتان قرار دهد. شاید دیگران هم در این زمینه با شما همراهی کنند و زحمت هم بکشند، اما شما مغز متفکر پشت همه ی این ایده های خلاقانه هستید. قدرت ذهن شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و خیلی بهتر از همیشه می توانید ایده هایتان را بیان کنید. پشت خوبی های دوستانتان دنبال چیزی نگردید، اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد، فراموش نکنید که کنجکاوی همیشه همچون یک شمشیر دوسر است.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز به احتمال زیاد شما خیلی هوشیار هستید و قدرت ذهنتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد. موجی از ایده های جدید از همه طرف به سراغ شما خواهد آمد، چه ایده هایی که به سر خودتان می زنند و چه ایده های که از طرف دیگران به شما پیشنهاد می شوند. از فرصت استفاده کنید و قدر این موقعیت را بدانید، قطعا گزینه های ارزشمندی در میان این همه ایده ی جورواجور برای شما وجود دارند. امروز شما نسبت به همیشه پرحرف تر شده اید و دوست دارید در مورد افکار و ایده هایتان با بقیه صحبت کنید و نظرات آنها را هم در مورد ایده هایتان بدانید. مثبت اندیشی و شور و هیجان خصیصه های اصلی امروز شما هستند.
فـال روزانـه - Daily Omen
مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت ببرید. امروز شاید به فکر ایجاد تغییراتی در محیط خانه تان بیفتید. از آنجایی که قدرت تخیلتان در حال حاضر خیلی قوی عمل می کند، تصور اینکه این تغییرات چه اثراتی خواهند داشت و ظاهر خانه در نهایت به چه صورتی در خواهد آمد و پیش بینی نظرات دیگران در این مورد نیز برایتان کار سختی نخواهد بود. خوب، جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا خوشبختانه شما مشکلی در قانع کردن دیگران به پذیرفتن این ایده ها و تغییرات نخواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
شاید بهتر باشد هنگامی که به خرید می روید به فکر روش های عاقلانه تری برای خرج کردن پول هایی که با سختی و زحمت به دست آورده اید باشید و در عادت هایی که در زمینه ی خرید کردن دارید تجدید نظر کنید. مثلا بد نیست برای شروع، امروز به بازار بروید و به ویترین مغازه ها نگاه کنید، یا حتی چیزهایی که خوشتان می آید را امتحان کنید، اما چیزی برای خودتان نخرید. این به شما فرصت خواهد داد تا با خودتان فکر کنید و ببینید آیا واقعا آنچه می خواهید بخرید را لازم دارید و یا فقط یک هوس زود گذر است. وقتی به خانه بروید از نخریدن خیلی از آن چیزها خوشحال و راضی خواهید بود و هنوز پول هایتان سر جایشان هستند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما ذهنی هوشیار و توانایی قابل توجهی در قانع کردن دیگران دارید. قدرت های ذهنی بسیار زیادتان با قدرت های شخصیتان ترکیب شده اند تا موفقیت های حرفه ای و همچنین پیشرفت اقتصادی را برای شما به ارمغان بیاورند. هر پروژه ای که امروز آغاز کنید و یا به پایان برسانید بدون هیچ تردیدی برای شما موفقیت را به همراه خواهد داشت و همچنین باعث خواهد شد که مورد تأیید و تحسین دیگران قرار بگیرید و در زمینه ی حرفه ای به فردی شناخته شده و مورد اعتماد تبدیل شوید. این می تواند سرآغاز آینده ای بی نظیر برای شما باشد. اجازه ندهید دغدغه های مالی شما و شریک زندگیتان را عصبی و دچار درگیری با یکدیگر کنند.
فـال روزانـه - Daily Omen
هوش و ذکاوت شما و استعدادهایی که دارید تا به حال به شما خدمت زیادی کرده و در همان جهتی که خودتان می خواسته اید قرارتان داده اند. حالا تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که سرعت پیشرفت شما به سوی اهدافتان از این پس افزایش قابل توجهی خواهد یافت. بدون شک شما پیشرفتتان را به چشم خود خواهید دید. شاید تصمیم بگیرید توانایی های خود را با ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا با گرفن یک مدرک تحصیلی از این که هست بیشتر کنید. خوب، پس معطل چه هستید؟! همین حالا دست به کار شوید و مطمئن باشید که هیچ زحمتی در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان بی نتیجه نخواهد ماند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز توانایی شما در قانع کردن دیگران فوق العاده است و قدرت بینظیری در کلام شما نهفته است. قدرت تخیل شما بسیار قوی و مهارتتان در استفاده از کلمات خارق العاده است. شما می توانید در انجام هر کاری که به چنین توانایی هایی وابسته باشد، از نویسندگی و تدریس گرفته تا فروشندگی و تجارت با موفقیت عمل کنید. اگر ایده ای برای نوشتن یک داشتان یا مقاله در سر دارید همین امروز دست به قلم شوید و حداقل طرح اولیه ی خود را یادداشت کنید. همچنین، چنانچه قصد ارائه ی پروژه و یا معرفی محصولی را دارید امروز در انجام این کار موفق خواهید بود. چنین موقعیت هایی هر روز برای ما پیش نمی آیند، تا وقت هست از این فرصت بهره ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز با تعداد زیادی از دوستانتان در تماس خواهید بود. همچنین به مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی مختلفی دعوت می شوید. روابطتان با دوستان و اطرافیان به خوبی پیش خواهد رفت و علاوه بر این به افراد جدیدی نیز معرفی خواهید شد. برخی از افرادی که امروز با آنها روبرو خواهید شد از سرزمین های دور و کشورهای خارجی هستند و یا شغل های غیر عادی و جالبی دارند. سر و کله زدن با این افراد برای شما بسیار هیجان انگیز و الهام بخش خواهد بود. امروز خیلی خوب از نقاط ضعف و کمبودهای رابطه خود آگاه خواهید بود ولی با این حال همچنان خیلی مطمئن و آرام هستید. با پیدا کردن راه حلی ساده برای مشکلی پیچیده احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد./س


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 11 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 2 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...