کد خبر: 86343 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 مهر 1396 - 13:49
نشست هم اندیشی فرماندار و نماینده مردم دشتستان با شورای اسلامی و شهردارسعدآباد

اتحادخبر: فرماندار و نماینده دشتستان روز جمعه ۲۸ مهرماه ازپروژه های در دست اجرای شهرداری بازدید کردند.

اتحادخبر-اکبر بحرانی: فرماندار و نماینده دشتستان روز جمعه ۲۸ مهرماه ازپروژه های در دست اجرای شهرداری بازدید کردند.

به گزارش اتحادخبر؛ در نشست هم اندیشی زارع فرماندار دشتستان وسعادت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولین بخش سعدآباد در زمینه های مرتبط به این پروژه ها به بیان مشکلات و بررسی این پروژه ها پرداختند.

 فرمانداردشتستان همدلی و وحدت را دومقوله که نقش بسزایی در هم افزایی مردم ومسئولین دارد مهم دانست و گفت: اشتغال پایدار در قالب اقتصادمقاومتی مهمترین دغدغه دولت دوازدهم می باشد.

 وی ادامه داد: همواره از طرحهایی که مرتبط با صنایع تبدیلی،احداث سردخانه و مشاغل خانگی باشد حمایت خواهدکرد.

زارع اصلاح وتعریز راه سعدآباد به جتوط را با اعتبار600 میلیون تومان درآینده ای نزدیک و حذف نقاط حادثه خیز راههای مرتبط در بخش سعدآباد را از دیگراولویت های خود برشمرد.

فرماندار دشتستان تعیین مبلغ 200میلیون تومان جهت ساماندهی حاشیه رودخانه شاپوردرشهرسعدآباد را ازجمله اهداف فرمانداری عنوان نمود.

محمدباقرسعادت نماینده مردم دشتستان در سخنرانی پیش از نمازجمعه سعدآباد گفت: عمده پیگیریهای دوران نمایندگی خود ، تخصیص اعتبار جهت بازسازی بیمارستان 17شهریور،مکانیزه نمودن آبیاری نخیلات در بخش سعدآباد و آبپخش،احداث عملیاتی نمودن سدذخیره دالکی و زمینه ی احداث کلینیک تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی برازجان از دستاوردها اینجانب می باشد.

وی ادامه داد: در بحث راه های شهری و بین شهری شهرستان کارهای مفیدی در دست اجرا می باشد.

در ادامه حجت السلام کشاورز امام جمعه سعدآباد در خطبه دوم نماز جمعه که با حضور مسئولین و مردم ایراد گردید ضمن تبریک به آقای گراوند استاندار جدید ، خواستار همت و وحدت در خدمت به مردم گردید و از خدمات صادقانه دکتر سالاری تشکر نمود.

ایشان در خصوص گرانی قبوض برق و فشار مضاعف به مردم به بهانه اخذ یارانه خواستار بازنگری در این خصوص گردید. و گفت: دستگاه آب تصفیه کن شهر سعدآباد که چندی پیش راه اندازی گردیده فاقد کارشناسی علمی و نتیجه یک عمل شتابزده می باشد.

 وی اظهار داشت: آب حاصل از آن فاقد بهداشت سالم می باشد ومی بایست مسئولین به طور جدی فکری به حال این مشکل کنند .

عبدالکریم تنگستانی رییس شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مردم می باشد که امید داریم در اسرع وقت این معضل بصورت جد کاهش یافته و جوانان با دغدغه کمتری روبرو باشند.

وی مشکل آب آشامیدنی شهر،وضعیت نابسامان آب نخیلات،تعریز جاده سعدآباد،جتوط به سه راهی نظرآقا ،تنزل بانک قدیمی صادرات از شعبه به باجه و وضعیت نابسامان بانک مسکن به لحاظ پس انداز جهت ادامه کار،مشکلات زیست محیطی حاشیه رودخانه شاپور با توجه به احاطه شدن در نی زارها،افزایش محدوده شهرسعدآباد،تخصیص اعتبار جهت تکمیل خیابان ساحلی،کاهش نیروی اداری اداره مخابرات،احداث یک سالن آمفی تاتر، و هوشمند سازی مدارس را از جمله در خواسته های شورای این شهر از فرماندار و نماینده مردم برشمرد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/86343