امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 مهر 1396 - 07:45
اتحادخبر:  فال روزانه پنج شنبه 27 مهر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 27 هر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اعتماد به نفس، با صداقت، منظم و هدفمند هستید. معنویات برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند و همیشه در جستجوی آرامش درونی هستید. امسال درآمد شما بدون شک افزایش خواهد یافت، اما همراه با افزایش درآمدتان مخارج نیز افزایش پیدا می کنند و این موضوع برایتان آزار دهنده است. موفقیت هایتان گاهی خیلی فراتر از سطح انتظارتان خواهند بود، اما اغلب مجبور خواهید بود به سختی تلاش کنید و حداکثر توانتان را به کار بگیرید تا نتیجه های لازم را به سختی به دست بیاورید. آنهایی که تا کنون در کنار شما بوده و شما را مورد حمایت خود قرار داده ند امسال نیز همچنان در کنارتان خواهند بود. روابط عاطفی شما خیلی خوب پیش خواهند رفت و طرف مقابلتان تمام سعی خود را به کار می گیرد که تا می تواند با شما مهربان و صمیمی باشد، اما باید سعی کنید با لجبازی های بی مورد اوضاع را به هم نریزید. روابط عاشقانه ای که به تازگی شروع شده اند امسال قدرت بیشتری پیدا خواهند کرد و محکمتر خواهند شد. ماه های آبان، بهمن، خرداد و شهریور مهم ترین ماه های سالی که پیش رو دارید خواهند بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما بر سر یک دوراهی دشوار قرار گرفته اید. از طرفی، از لحاظ حرفه ای پیشرفت خیلی خوبی داشته اید و می دانید که پرداختن به کارهایتان امروز نتیجه ی خیلی خوبی می تواند برایتان به همراه داشته باشد، از یک طرف دیگر هم شدیدا دلتان می خواهد که هر چه سریعتر تعطیلات آخر هفته را شروع کرده و با عزیزانتان وقت بگذرانید. اگر برایتان امکان دارد که کارهایتان را از راه دور انجام دهید در انتخاباین گزینه شک نکنید و هر دو کار را به طور همزمان انجام دهید. در غیر این صورت روز را به کارتان اختصاص دهید و شب را با خانواده و عزیزانتان بگذرانید. نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش این انتخاب را دارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز سطح انرژی شما خیلی پایین تر از همیشه است و همین باعث شده است که در انجام کارهایتان سرعت لازم را نداشته باشید و برخلاف همیشه چندان پرکار نباشید. متأسفانه کار زیادی در این رابطه از دست شما ساخته نیست و این حالت از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد. کارهایتان را اولویت بندی کنید و کارهایی که کاملا ضروری هستند را به انجام برسانید و بقیه را برای آغاز هفته ی بعد بگذارید. تا فردا این حالت کسالت و بی حوصلگی برطرف خواهد شد و انرژی و انگیزه ی کافی را خواهید داشت. امروز را به خودتان استراحت بدهید و در خانه بمانید و با غذاهای مقوی و پر انرژی از خودتان پذیرایی کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر قصد رفتن به جایی را دارید امروز این سفرتان خواه درون شهری باشد و خواه برون شهری چندان راحت نخواهد بود. مدت ها در ترافیک سرسام آور گیر خواهید کرد و شاید حتی وسیله ی نقلیه تان با نقص فنی مواجه شود. البته که در نهایت به مقصدتان خواهید رسید، اما باید صبر داشته باشید و راهی برای راحت تر کردن این مسیر دشوار برای خود پیدا کنید. امروز احساسات عاشقانه شما شدت بیشتری پیدا کرده اند و دوست دارید در مورد احساس خود با شخصی که دوست دارید صحبت کنید. گفته های شما بسیار تأثیرگذار خواهند بود و واکنش مورد انتظارتان را از طرف مقابلتان دریافت خواهید کرد، البته به این شرط که زیاده روی نکنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در رابطه با هیچ چیزی بر اساس ظاهر آن قضاوت نکنید. به احتمال زیاد اطلاعاتی که به دستتان می رسند زیاد دقیق نیستند و سوء تفاهم هایی در کار هستند، پس تا جای ممکن از گوش کردن به غیبت های دیگران خودداری کنید. شاید انجام این کار برایتان چندان راحت نباشد، چون با فرا رسیدن آخر هفته در جمع های زیادی حضور پیدا خواهید کرد و با افراد وراجی سر و کار خواهید داشت. لزومی ندارد با رفتار تندی طرف مقابلتان را از غیبت کردن منع کنید. به حرف های او گوش کنید، اما با نپرسیدن سوال و علاقمند نشان ندادن خودتان به او بفهمانید که علاقه ای به ادامه ی این بحث ندارید. این کار بیش از هر شخص دیگری به نفع خودتان خواهد بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز با دوستان و اعضای خانواده تان دیدارهایی خواهید داشت. چه شما به دیدن آنها بروید و چه آنها به خانه ی شما بیایند از وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد و تمام مدت خنده از لب هایتان محو نخواهد شد. این دقیقا همان چیزی است که پس از یک هفته ی طولانی و یک روز خسته کننده به آن نیاز دارید. تمام تأخیرهایی که در طول روز در انجام کارهایتان پیش آمدن و مشکلات فنی اعصاب خردکنی که مانع پیشرفت کارتان شده اند را فراموش کنید و فقط همراه با عزیزانتان بخورید و بخندید و خوش باشید. سعی کنید زیاد وارد بحث های جدی نشوید، زیرا ممکن است اختلاف نظرها باعث ایجاد دلخوری و اوقات تلخی شوند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید سطح انرژیتان چندان بالا نباشد و ترجیح بدهید در خانه بمانید و وقتتان را با خواندن کتاب و تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه ی خود بگذرانید. شاید این کارها خیلی هیجان انگیز نباشند، اما خوب با سطح انرژی فعلی شما هماهنگی بیشتری دارند. شما استعداد زیادی در نوشتن دارید و این تواناییتان امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد، پس اگر هر چیزی می خواهید بنویسید، از یک ایمیل دوستانه گرفته تا طرح یک مقاله یا داستان کوتاهی که مدت ها ایده اش را در سر داشته اید امروز حتما همان چیزی از آب در خواهد آمد که دلتان می خواهد. استراحت امروز شما را برای داشتن جمعه ای پرانرژی و هیجان انگیز آماده خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما نیاز شدیدی به پیشرفت و رسیدن به اهدافتان احساس می کنید، اما به نفعتان است به جای دست و پا زدن بیهوده برای خودتان برنامه ای در نظر بگیرید و بر اساس آن پیش بروید تا زمان و انرژی خود را بی نتیجه هدر ندهید. امروز احساس تنهایی و سرگشتگی می کنید. تنها چیزی که می تواند شما را آرام کند گذراندن یک بعدازظهر عاشقانه با شخصی که دوست دارید به نظر می رسد، اما هر کاری می کنید نمی توانید زمینه ی دیدار با او را فراهم کنید و این موضوع حالتان را بدتر کرده است. مطمئن باشید او هم درست به اندازه ی شما مشتاق این دیدار است و هر کاری که از دستش بر بیاید برای دیدن شما انجام خواهد داد، پس اگر دیدار میسر نشد او را سرزنش نکنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز احساس می کنید که دیوارها دارند از چهار طرف به شما نزدیک می شوند و می خواهند شما را در خود له کنند. دنیا برایان تنگ شده و بی قرار هستید. اجازه ندهید این حالتان ادامه پیدا کند و هر کاری لازم است انجام دهید تا روحیه تان عوض شود. شاید برخی مسئولیت ها و وظایف کسل کننده ای که به عهده تان گذاشته شده اند شما را به این وضع در آورده باشند. اگر این کارها زیاد ضروری نیستند بیخیال انجام دادن آنها شوید و به دل شهر بزنید و هر چقدر می خواهید گردش کنید و خوش باشید. کارهای غیر ضروری حتما تا شنبه هم می توانند منتظر بمانند. آخر هفته تان را کمی زودتر از همیشه شروع کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز تمرکز کردن برای شما به کاری دشوار و حتی غیر ممکن تبدیل شده است. شما به طور عادی یک چنین آدمی نیستید و معمولا خیلی منطقی به کارهایتان رسیدگی می کنید انسان کارآمدی هستید. خوب، وضعیت امروز را می توانید به گردن وضعیت کیهانی موجود بیندازید. تمام این حالت های امروزتان و بی حوصلگی و عدم تمرکز از شرایط کیهانی امروز ریشه می کیرد و کار چندانی از دست شما برای مقابله با آن برنمی آید و نخواهید توانست با سرعتی که می خواهید کارهایتان را به انجام برسانید. اگر برایتان ممکن است امروز کارهای جدیتان را کنسل کرده و برای اول هفته ی آینده بگذارید. تا آن موقع اوضاع به حالت عادی خود باز خواهد گشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما به طور موقت با منطق خود خداحافظی کرده اید و با شور و هیجانی که در وجود خود احسس می کنید کارها را پیش می برید و بر خلاف آنچه همیشه فکر می کرده اید این روش هم گاهی می تواند به شدت موفقیت آمیز باشد. امروز ارتباط برقرار کردن با شخصی که دوست دارید کار دشواری به نظر می رسد. هر کدامتان درگیر انجام کاری هستید که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد و با وجود این که خیلی دلتان می خواهد همدیگر را ببینید این کار تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. با این حال اگر بتوانید با وجود تمام مشکلات همدیگر را ببینید و با هم وقت بگذرانید این دیدار ارزش تمام استرس هایی که برای آن کشیده اید را خواهد داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما گزینه های بسیار زیادی در برابر خودتان می بینید و این طور به نظر می رسد که راه برایتان باز است و هیچ مانعی هم سر راهتان قرار نگرفته است، انتخابتان را با در نظر گرفتن آثاری که در آینده خواهد داشت انجام دهید. شما شخص سخاوتمندی هستید، اما امروز نگران این هستید که زیادی دست و دلبازی به خرج داده باشید. شاید برای کسی هدیه ی خیلی گران قیمتی خریده باشید، یا پولی را به دوستی قرض داده باشید که خودتان آن را لازم داشته اید، در هر صورت خیلی دیر شده و راه بازگشتی برایتان وجود ندارد. حالا دیگر خودتان را سرزنش نکنید و به این فکر کنید که با این کار خود چقدر طرف مقابلتان را خوشحال کرده اید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 

امروز ممکن است با یکی از دوستان و اطرافیان خود که فکر می کرده اید از لحاظ فکری به شما نزدیک است اختلاف نظرهایی داشته باشید، زیاد به این بحث دامن نزنید. شما همیشه در رابطه با مسائل مادی، شخصی منطقی و عملگرا هستید، اما خوب مثل همه ی آدم های دیگر شما هم گاهی اسیر مصرف گرایی می شوید. آیا واقعا لازم است برای اثبات عشقتان به شخصی که دوست دارید پول زیادی را صرف کنید؟ سعی کنید در برخورد خود تعادل داشته باشید، لازم نیست بزرگ ترین هدایای دنیا را برای او بخرید، با هدیه ای کوچک که از صمیم قلب و با فکر کردن به علایق او خریده شده باشد هم می توانید به همان اندازه در نشان دادن عشق خود موفق باشید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...