کد خبر: 85568 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مهر 1396 - 16:24
برگزاری آئین مهرعاطفه ها در دشتستان +تصاویر

اتحاد خبر: آئین مهرعاطفه ها با حضور فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان و قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و جمعی از مسئولین دشتستان در دبستان 13 آبان برازجان برگزار گردید.

اتحاد خبر: آئین مهرعاطفه ها با حضور فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان و قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و جمعی از مسئولین دشتستان در دبستان 13 آبان برازجان برگزار گردید.
به گزارش اتحاد خبر،  در این مراسم فرماندار دشتستان با اشاره به نقش و جایگاه دانش آموزان و آینده سازان در توسعه آینده کشور جمهوری اسلامی ایران و ضرورت توجه به تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان گفت: از آنجائیکه بعضی از خانواده های دانش آموزان از توانمندی های مالی و اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند لازم است مسئولان، خیرین و مردم در تامین نیازهای آنان به مناسبت های مختلف از جمله بازگشایی مدارس، نیازمندان را یاری رسانند .
  ارسلان زارع با تشکر از مسئولان و خیرینی که در آئین جشن عاطفه های سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال مساعدت نمودند، از آنان خواست تا برای تحقق برنامه ی پیش بینی شده ی کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزان هشت میلیارد ریال مشارکت فعال نموده و در این کار انسانی و خدا پسندانه سهیم باشند .
  حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه برازجان نیز در این مراسم با اشاره به نقش تربیتی قرآن و نماز از دانش آموزان خواست تا در انجام فرائض دینی کوشا باشند و از مسئولین و کسانی که در اجرای برنامه ی مهر عاطفه ها فعالیت می کنند نیز تشکر و قدردانی نمود .
   آقای گزدرازی قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز گفت: شهرستان دشتستان در جلب مشارکت های مردمی و برگزاری جشن عاطفه ها در سال گذشته نیز از جایگاه ممتازی برخوردار بوده و اطمینان دارم امسال نیز با تحقق برنامه پیش بینی شده ی این نهاد، همچنان شهرستان دشتستان از جایگاه ممتازی برخوردار است.
  در پایان مراسم فرماندار، امام جمعه، قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار برازجان، مدیر آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر برازجان، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و سایر مسئولین شرکت کننده، آموزگاران و دانش آموزان هدایای خود را تقدیم نمودند.   

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85568