کد خبر: 85516 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مهر 1396 - 10:31
رئیس شورای شهر گناوه:
شهر گناوه از نظر معماری و سیمای شهری مشکل دارد

اتحاد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شهر گناوه از نظر زیبایی و معماری و سیمای شهر و نمای عمومی دچار مشکل است.

اتحاد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شهر گناوه از نظر زیبایی و معماری و سیمای شهر و نمای عمومی دچار مشکل است.


به گزارش مهر، روح اله ملک‌زاده صبح پنجشنبه در نشست مشورتی شورا و شهردار با معماران و شهرسازان گناوه گفت: قصد ایجاد کمیته معماری و شهرسازی با همکاری انجمن معماران گناوه را داریم تا بتوانیم با همکاری مهندسین شهرسازی شهرداری و معماران شهرستان به وضعیت کنونی نما و المان های شهر سر و سامان دهیم.

وی افزود: شهر گناوه از نظر زیبایی و معماری و سیمای شهر و نمای عمومی دچار مشکل است و این ظاهر و نمای شهری قطعا در خور شان مردم و شهر گناوه که از نظر اقتصادی و تجاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد نیست.

ملک‌زاده تصریح کرد: در اتاق شهردار و شورا همیشه بر روی معماران شهر برای ارایه طرح و مشاوره باز است و ما بی‌صبرانه منتظر همکاری انجمن معماران برای زیبا سازی مناطق مختلف شهر هستیم.

رئیس شورای شهر گناوه اظهار داشت: همه ما فرزندان این دیاریم و به فکر آبادانی و ساخت این شهر هستیم. ما هم دوست داریم که از جوانان تحصیل کرده و خوش فکر گناوه‌ای استفاده کنیم دست ما برای همکاری دراز است و انتظار داریم که دست ما برای سربلندی گناوه به گرمی فشرده شود.

ملک‌زاده گفت: شهر گناوه در گذشته دارای یک شهر بازی در خیابان ساحلی بود ولی امروز به صورت یک خرابه و متروکه نمای شهر را خراب کرده است و با توجه به اینکه نمای آن به دلیل وجود دکه ها و کانکس ها مسدود شده بخش خصوصی تمایل و رغبتی به ورود و ساخت آن ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در همین جلسه از انجمن معماری تقاضا داریم طراحی یک شهر بازی و مرکز تفریحی با اولویت مکان تفریحی ورزشی مجزا برای بانوان شهر در نظر بگیرند./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85516