کد خبر: 85489 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مهر 1396 - 08:30
فرمانده پایگاه دریابانی گناوه:
فعالیت هزار شناور در گناوه/ امنیت مطلوبی حکمفرما است

اتحادخبر: فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از وجود حدود هزار شناور دریایی در گناوه خبر داد و گفت: امنیت مطلوبی حکمفرما است.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از وجود حدود هزار شناور دریایی در گناوه خبر داد و گفت: امنیت مطلوبی حکمفرما است.


به گزارش مهر، سرهنگ دوم کمیسر دریایی غلامرضا محقق عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی برای معرفی توانمندی‌های ناجا برای ارتقای منزلت اجتماعی و جلب مشارکت عمومی برای کارآمدی هر چه بیشتر اقدامات و عملکرد ناجا و همچنین معرفی جایگاه نظم و امنیت برای تعمیق روابط با مردم، پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

 

وی افزود: ۲۰۰ کیلومتر مرز دریایی، وجود سه میدان عظیم نفت، هم مرزی دریایی با کشورهای حوزه خلیج فارس و وجود حدود هزار شناور دریایی در گناوه برای ایجاد امنیت مستلزم تعامل و هماهنگی زیادی بین همه دستگاه‌های نظامی است.

ایشان تصریح کرد: امنیتی که در کشور وجود دارد را مردم بایستی حس کنند و قطعا این حس در مردم وجود دارد و بوجود آمدن و ایجاد این حس فقط هماهنگی و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های نظامی با یکدیگر است.

 

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه یادآور شد: خبرنگاران با قلم پاک خود نقش مهم و بسزایی را می‌توانند در امنیت کشور و انتقال این امنیت به مردم ایفا کنند چرا که آنها رابط بین دستگاه ها با مردم هستند.

توجه ویژه به ورزش

سروان کرامت اله شولی فر رئیس تربیت بدنی دریابانی گناوه نیز گفت: با توجه به اینکه مسئول ورزش تربیت بدنی دریابانی و همچنین مسئولیت هیات همگانی شهرستان را بر عهده دارم سعی می کنم که ارتباط و تامل خوبی بین این دو دستگاه برقرار کنم و قطعا این تعامل می تواند زمینه ساز پیشرفت و ترقی ورزش و ورزشکاران شهر شود.

وی افزود: به مناسبت هفته ناجا برنامه‌های مختلفی از قبیل دو استقامت پنج کیلومتر با تجهیزات نظامی در ساحل، مسابقات طناب کشی، دارت، شطرنج، والیبال، دو سرعت در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر و پیاده روی با حضور گسترده برگزار کردیم.

رئیس تربیت بدنی دریابانی تصریح کرد: توجه به ورزش و ارتقای این مهم می‌تواند نشاط و تندرستی را در جامعه افزایش دهد که این افزایش و رونق باید از طریق خانواده‌ها پیگیری و ادامه‌دار باشد.

شولی‌فر اظهار داشت: امروزه ورزش یک رویکرد کاملا اجتماعی که انجام آن باعث استحکام روابط اجتماعی، سلامت جسم و جان نوجوانان و جوانان می‌شود و همچنین باعث کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85489