امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 مهر 1396 - 08:06
اتحاد خبر: فال روزانه پنج شنبه 20 مهر 1396

 

اتحاد خبر: فال روزانه پنج شنبه 20 مهر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که 20 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!  شما شخصی با صداقت، با مسئولیت، قابل اعتماد، باهوش و روشن فکر هستید که از بحث های فلسفی و گوش کردن به موسیقی آرامش بخش لذت می برد، با این همه گاهی بسیار پرخاشگر و عصبی می شوید، به ویژه زمانی که با مشکلات و سختی ها روبرو باشید. امسال گوش کردن به حرف اعضای خانواده تان بی هیچ تردیدی به نفع شما خواهد بود. منابع جدیدی برای کسب درآمد در اختیار شما قرار خواهند گرفت که باعث می شوند وضعیت مالی شما پیشرفت خیلی زیادی داشته باشد و در نتیجه اعتماد به نفستان نیز افزایش قابل توجهی داشته باشد. تغییرات، چه خواسته و چه ناخواسته، باعث بهبود یافتن وضعیت حرفه ای شما خواهند شد. شخصی که دوست دارید با تمام وجود شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد و هر کاری که از دستش بربیاید برای پیشرفت شما انجام خواهد داد. تا جای ممکن از این که ضامن کسی شوید خودداری کنید، زیرا این کار به احتمال زیاد باعث شرمندگی شما خواهد شد و مشکلات و دردسرهای حقوقی نیز برایتان به همراه خواهد داشت. معاملات ملکی در اواخر سال سود زیادی برای شما به همراه خواهند داشت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
از امروز کار جدیدی به برنامه ی روزانه تان اضافه خواهد شد. این کار خواه اضافه کاری جباری در محل کارتان باشد، خواه فعالیتی که به صورت داوطلبانه و از روی میل و علاقه آن را شروع کرده اید، مسیر زندگیتان را هر چند جزئی، تغییر خواهد داد و این تغییر به احتمال زیاد مثبت خواهد بود. سوء تفاهمی که قبلا پیش آمده بوده است زخم بزرگی به شما وارد کرده که بالاخره دارد التیام پیدا می کند. با این حال تحلیلی که از این اتفاقات اخیر دارید باعث شده است شجاعت همیشگی خود را نداشته باشید. درس گرفتن از گذشته خوب است، اما به این شرط که احتیاط بیش از حد مانع پیشرفت شما نشود و شما را از حرکت باز ندارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما از این که دیگران بخواهند در مورد روند زندگیتان اظهارنظر کنند اصلا خوشتان نمی آید، اما امروز پیشنهادات یک نفر ممکن است واقعا به نفعتان باشند و حتی اگر مجبور شوید این حریم امنی که برای خود ساخته اید را ترک کنید، گوش کردن به حرف هایش کار عاقلانه ای خواهد بود. گاهی با ایجاد تغییراتی کوچک می توانید شرایط را برای ایجاد رشد و پیشرفت برنامه های قدیمی خود فراهم کنید. امروز عشق با قدرتی بسیار زیاد در زندگی شما محوریت پیدا خواهد کرد. اگر متأهل هستید عشقتان جان تازه ای به خود می گیرد و اگر هم مجرد باشید احتمال این که با شخصی که شما را به خود جذب می کند آشنا شوید بسیار زیاد است.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما قصد نقل مکان را دارید، اما برخی از کارهای مربوط به این جابجایی با مشکلات مواجه شده اند، اینقدر راحت از میدان به در نشوید و برای خواسته تان مبارزه کنید. امروز یک نفر شما را به یاد یک دوست و یا عشقی قدیمی انداخته و غرق در خاطرات گذشته خواهد نمود. شما به سرعت در عالم رویا فرو خواهید رفت و به این فکر خواهید افتاد که چه کارهایی باید می کرده اید تا از اتفاقات ناخوشایندی که در رابطه تان پیش آمده اند جلوگیری کنید. مواظب باشید آنقدر غرق در دنیای خاطرات نشوید که وظایف و مسئولیت هایی که در حال حاضر به عهده دارید را فراموش کنید. واقعیت را همان طوری که هست بپذیرید، نه آن طوری که بوده است، یا می خواسته اید که باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز انجام کارها و وظایفی که به عهده دارید اصلا راحت نخواهد بود، زیرا مدام مجبور خواهید شد کارتان را متوقف کنید تا برای مشکلات و مسائلی که در طول مسیر پیش می آیند راه حل پیدا کنید. خوشبختانه پیدا کردن راه حل برای مشکلاتتان امروز چندان دشوار نخواهد بود و ایده های فوق العاده ای بدون صرف زمان زیادی به ذهنتان خواهند رسید، اما به هر حال انرژی و وقتتان را تا حدودی تلف خواهند کرد. تنها دشمن امروز شما شک و تردیدی است که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید. برای خودتان یک سخنرانی انگیزشی برگزار کنید و تمام تفکرات و انرژی های منفی را از خود دور کنید تا بتوانید به هر وضعیت ناخوشایندی غلبه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
شما از آن آدم هایی نیستید که با قرار گرفتندر مرکز توجه معذب می شوند، اما امروز ترجیح می دهید احساسات خود را مخفی نگه داشته و تا جای ممکن سکوت کنید. شما می توایند به خوبی احساسات خود را کنترل کنید، پس نیازی به سکوت نیست. مکالماتی که امروز خواهید داشت با توجه به این که به دور از تأثیر احساساتتان هستند می توانند بسیار واضح و قابل درک باشند. شما می توانید بدون دخالت احساسات و عقاید شخصی خود به حرف دیگران گوش کنید و ارتباط بهتری با آنها داشته باشید. اگر برای رسیدن به پولی که حقتان است مجبور به انجام برخی کارهای اداری هستید، حتی اگر همین امروز به نتیجه نرسید هم روز خوبی برای شروع این کارها خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما برای مدتی نسبتا طولانی به فکر ایجاد تغییرات در زندگیتان و حتی خودتان بوده اید، اما پیشرفت چندانی در این زمینه احساس نکرده اید. امروز بالاخره خواهید توانست که این تغییرات را هر چند اندک، به طور ملموس احساس کنید. رویاهایتان بالاخره دارند به طوری غیر منتظره و غیر عادی به حقیقت می پیوندند. مواظب باشید بیش از حد هیجان زده نشوید و کار بی حسابی نکنید. با احتیاط پیش بروید تا بخت و اقبال به سراغتان بیاید. فراموش نکنید که با غرق شدن در خاطرات گذشته تنها خودتان را در کلاف آشفته ای از احساسات گم خواهید کرد که مانع پیشرفت شما و رسیدنتان به نتیجه ی مورد نظرتان خواهند شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما مسئولیت هایی که به عهده دارید را خیلی جدی می گیرید. شما به عنوان شخصی که کنترل اوضاع را در دست دارد می خواهید قانون هایی وضع کنید و همه ی کارها را بر اساس قانون هایی که خودتان تعریف کرده اید پیش ببرید. با این حال، وادار کردن دیگران به انجام کاری که شما می خواهید به این آسانی نخواهد بود و به نفعتان است که به جای اعمال زور با انجام کار صحیح به الگوی آنها تبدیل شوید. اگر موضوعی در رابطه عاطفیتان وجود دارد که نیاز به بحث و بررسی دارد حتما برای آن وقت کافی بگذارید تا بتوانید آن را حل کرده و همراه با عشقتان از آخر هفته خود لذت ببرید، در غیر این صورت تعطیلات را برای خود تبدیل به یک کابوس خواهید کرد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که دوستی با آنها در عین این که بسیار هیجان انگیز است برای شما شبیه به یک رقابت نیز هست. شاید این افراد از فرهنگ، مذهب، تحصیلات و یا نژادی کاملا متفاوت با شما باشند، اما شما خودتان را از لحاظ ذهنی و فکری به آنها خیلی نزدیک احساس می کنید و می توانید برای ساعت ها با آنها صحبت کنید. این افراد به دوستانی خیلی صمیمی برای شما تبدیل خواهند شد. امروز تا جایی که می توانید در زمینه ی جمع آوری اطلاعات فعالیت کنید و زیاد به فکر انتقال اطلاعات خود به دیگران نباشید. تحقیقاتی که امروز انجام می دهید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید شما را به نتیجه مورد نظرتان خواهند رساند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز فرصتی به سراغتان خواهد آمد که باعث می شود به طور جدی به تغییر شغل و حرفه ی خود فکر کنید. تا به حال به هر کاری هم که مشغول بوده اید، اکنون آموزش و ادامه تحصیل برایتان اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. آیا تغییر دادن شغلتان در حال حاضر می تواند ایده ی خوبی باشد؟ تنها خود شما می توانید به این سوال جواب بدهید. حواستان باشد؛ شاید این فرصت هدیه ای از جانب کیهان به شماست. اهمیت دادن به خودتان همیشه نشان دهنده خودخواهی و از خود راضی بودن شما نیست. برای خودتان وقت بگذارید و به وجود و سلامت خود اهمیت بدهید و عادت هایی که برای سلامتیتان مفید هستند را حتما در برنامه خود قرار دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شروع های تازه ای را برای شما به همراه خواهد داشت، به ویژه وقتی پای سفر، تحصیلات و مسائل حقوقی در میان باشد. شاید مجبور به گرفتن تصمیم های مهمی باشید که برایتان بسیار دشوار هستند. خودتان را با فکر کردن زیاده از حد به این موضوع دیوانه نکنید، هر تصمیمی که بگیرید به احتمال زیاد به خوبی پیش خواهد رفت. با دقت تمام به نقشه های خود فکر کنید و با اعتماد به نفس کامل پیش بروید. احساس تعهد بسیار زیاد شما نسبت به انجام  دادن و به پایان رساندن کارهایی که شروع کرده اید ممکن است گاهی آنقدر توان شما را تحلیل دهد که بر خلاف آنچه انتظار می رود به جای داشتن اثری سازنده نقشی مخرب روی کارهایتان داشته باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen

رویاهای امروزتان بیش از آن که نقشه ای برای رسیدن به آینده ی ایده آلتان باشند خیال پردازی و فانتزی های بی اساس هستند. برای این که به خواسته های خودتان برسید باید هر چیز اضافه ای را فراموش کرده و فقط روی اولویت های اصلیتان متمرکز شوید. خوشبختانه انرژی کیهانی هم امروز با شما یار شده و فرصت رسیدن به این خواسته ها را برایتان فراهم خواهد کرد. شاید سرعت پیشرفتتان خیلی پایین تر از حد انتظارتان باشد، اما خوب به هر حال دارید پیشرفت می کنید و این از هر چیز دیگری مهم تراست. خوشبختانه تجربه های اشتباه های گذشته تان امروز می توانند به شما در گرفتن تصمیمات درست، به ویژه در رابطه با مسائل مالی، کمک کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen
 

تلاش و سخت کوشی شما بالاخره دارد نتیجه می دهد، اما باید برای پیدا کردن باقی قطعات گمشده ی این پازل به دنبال یافتن اطلاعات لازم باشید. همین که بتوانید این پازل را تکمیل کنید پاداش تلاش هایتان را به دست خواهید آورد و دست سرنوشت شما را به خواسته هایتان خواهد رساند. امروز تا می توانید برای عشق و روابط عاطفی خود وقت بگذارید و به تعهداتی که نسبت به عشق خود دارید وفادار باشید. در فکر ازدواج هستید؟ اگر این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید خواهید دید که او هم دقیقا در همین فکر بوده است! امروز شما از نظر اطرافیان بسیار جذاب هستید و اگر مجرد باشید باید از این فرصت بهره ببرید./س



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...