کد خبر: 85476 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مهر 1396 - 23:02
با حضور پرشور مردم و مسئولین؛
آیین فایزخوانی و نمایش تعزیه در برازجان برگزار شد+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: آیین فایزخوانی و نمایش تعزیه چهارشنبه شب 19 مهر ماه با حضور شهردار برازجان،معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی  دشتستان، مدیر آموزش و پرورش دشتستان،جانشین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و اعضای شورای شهر برازجان و جمعی از مردم و مسئولین در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمدحسن محمدی...

اتحاد خبر-زهره عرب: آیین فایزخوانی و نمایش تعزیه چهارشنبه شب 19 مهر ماه با حضور شهردار برازجان،معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی  دشتستان، مدیر آموزش و پرورش دشتستان،جانشین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و اعضای شورای شهر برازجان و جمعی از مردم و مسئولین در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، محمدحسن محمدی، شهردار برازجان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین، اظهار داشت: بزرگانی از هنرمندان بومی در این محفل حضور دارند و قرار است که با هنر ارزشمند خود آیین های بومی و سنتی استانمان را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف گفت: شهرداری جدای از کارهای عمرانی، اجرایی و خدماتی کارهای فرهنگی خوبی را آغاز کرده است، یکی از این اقدامات ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمدحسن محمدی ادامه داد: شهرداری در این خصوص اقدام به چاپ و نشر تصاویر و وصیت نامه های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم نموده است. همچنین نقاشی تمثال شهدای بلندمرتبه بر روی دیوارهای شهر نیز اقدام خوب دیگری در این راستا می باشد.

به گزارش اتحاد خبر، تعزیه خوانی و شبیه خوانی با حضور آقایان محمدحسن آبیار، ماندنی بجلی، الله کرم مهدویان و ایرج صادقی (روشندل) همراه با مرثیه سرائی حاج مهدی آخوندزاده اجرا شد.

گفتنی است، مجری این برنامه جهانشیر محمودی و قاری قرآن سجاد آموزگار بوده و معاونت فرهنگی شهرداری برازجان، انجمن نوای فایز دشتستان، صدا و سیمای استان بوشهر و هیئت بازیهای بومی و محلی شهرستان دشتستان در آن همکاری داشته اند.











































































عکاس:نادر خالق پناه

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85476