کد خبر: 85283 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1396 - 22:31
ماجرای پیامک‌های کسر از حساب مشتریان موسسه نور+تصاویر

اتحاد خبر-زهره عرب: امروز تغییراتی در سپرده ها و حساب بانکی برخی مشتریان موسسه اعتباری نور رخ داده است که این تغییرات از طریق پیام کوتاه به اطلاع برخی مشتریان رسانده و این موضوع سبب نگرانی مشتریان شده است. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، برخی از مشتریان موسسه نور نیز ادعا کرده اند که مبلغی به حساب آنان افزوده شده است و این واریز ...

اتحاد خبر-زهره عرب: امروز تغییراتی در سپرده ها و حساب بانکی برخی مشتریان موسسه اعتباری نور رخ داده است که این تغییرات از طریق پیام کوتاه به اطلاع برخی مشتریان رسانده و این موضوع سبب نگرانی مشتریان شده است.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، برخی از مشتریان موسسه نور نیز ادعا کرده اند که مبلغی به حساب آنان افزوده شده است و این واریز و برداشت مشتریان را به تعجب واداشته است. این موضوع باعث تجمع مشتریان این موسسه در مقابل درب شعب آن در شهرهای مختلف گردیده است. مشتریانی که دارای کارت عابربانک هستند اقدام به انتقال مابقی سپرده خود به حساب های دیگر بانک ها کرده و بقیه که حساب آنها فاقد کارت می باشد بی صبرانه منتظر رسیدن صبح فردا و اولین روز کاری پس از این اتفاق هستند تا با مراجعه به بانک سپرده های خود را از حسابشان برداشت نمایند.

با همه این اوصاف روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور اعلام کرده "به دلایل فنی و تست سامانه بانکی جدید، برای تعداد محدودی از مشتریان حساب جدید افتتاح گردیده و موجودی حساب پیشین به حساب جدید منتقل شده است و هیچ‌گونه نگرانی بابت این رخداد وجود ندارد. در اسرع وقت سپرده جابجا شده به حساب قدیم بازگردانده خواهد شد."



یکی از کارمندان این موسسه در شعب شهرستان ها نیز ادعا کرده "مشکلی در کار نیست و به جهت تغییر نرخ سود سپرده ها تمامی سپرده های بالای 100 میلیون ریال به سپرده یکساله با نرخ 22 درصد تبدیل شده است و در صورت تمایل مشتری می توان قبض سپرده صادر نمود و هر زمان که مشتری بخواهد مبلغ سپرده بدون سود برگشتی به حساب انان واریز می شود."

هر چند ممکن است این توضیحات درست باشد و به واقع مشکلی در کار نباشد اما بهتر این بود که قبل از هر گونه نقل و انتقال در حسابهای سپرده شهروندان، موسسه با انتشار یک اطلاعیه مشتریان را از قصد خود آگاه میکرد. چون این موضوع سبب نگرانی و ترس مردم شده و تصور مالباختگی باعث شده مردم به درب موسسه و خودپردازها هجوم بیاورند.

به گزارش اتحاد خبر، پیش بینی می شود فردا، سه شنبه 18 مهر ماه شعب این موسسه روز کاری شلوغ و پرتشنجی را در پیش داشته باشند.






لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85283