کد خبر: 85182 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مهر 1396 - 14:53
شهردار جزیره خارگ:
تجربه سالها خدمتم را در جهت توسعه شهر خارگ به کار خواهم بست

اتحاد خبر: آیین معارفه شهردار جزیره خارگ با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر برگزار شد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ اظهار داشت: سعی خواهم کرد تجربه سالها خدمت در حوزه شهری و سالهای خدمت در ردای شهردار در تنگ ارم و وحدتیه را به کار گیرم تا در این حوزه نیز موفق ظاهر شوم. امیدوارم این تجارب به ...

اتحاد خبر: آیین معارفه شهردار جزیره خارگ با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و جمعی از مسئولین صبح یکشنبه 16 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: خداوند را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به مردم شریف خارگ را به بنده ارزانی داشته است. من این فرصت را غنیمت می شمارم و سعی می کنم به حول و قوه الهی با استفاده از تجارب بزرگان و در راستای تعامل و همفکری که سرلوحه کار خودم قرار داده ام بتوانم در راستای مردم دوستی و مردم محوری گام بردارم.

 

وی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر خارگ اظهار داشت: از اعضای شورای پنجم شهر خارگ بابت اعتماد به بنده و سپردن مسئولیت اداره شهر تشکر می کنم و امیدوارم که با همکاری شورای محترم و همکارانم در شهرداری بتوانم نهایت تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت این شهر به کار ببرم.

صفایی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم وفاق و همدلی خوبی مابین مردم، شورا و مسئولین شهری برقرار کرده و تا جایی که در توانمان هست در راستای احصاء و بررسی مشکلات شهر و برطرف کردن آنها تلاش نماییم.

 

وی اضافه کرد: سعی خواهم کرد تجربه سالها خدمت در حوزه شهری و سالهای خدمت در ردای شهردار در تنگ ارم و وحدتیه را به کار گیرم تا در این حوزه نیز موفق ظاهر شوم. امیدوارم این تجارب به علاوه یاری مردم و همراهان بتواند ضامن موفقیت من در جزیره خارگ باشد.

شهردار جزیره خارگ عنوان کرد: امیدوارم با تشکیل کارگروه ها و بر اساس برنامه تدوین شده کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طوری عمل کنیم که در پایان خدمت کارنامه خوبی را از خود به جای بگذاریم.

 

گفتنی است، عبدالحمید صفایی سابق بر این به عنوان شهردار در شهرهای تنگ ارم و وحدتیه خدمت کرده است.

 

برای دیدن گزارش تصویری از آیین معارفه شهردار خارگ اینجا کلیک کنید

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/85182