امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 مهر 1396 - 07:49
اتحادخبر: فال روزانه پنج شنبه 13 مهر 1396

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که 13 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، فعال، منطقی، پر شور و انرژی، شجاع و مذهبی هستید. شما نسبت به آنچه در زندگیتان در جریان است نگرشی منطقی دارید و با مسئولیت پذیری بسیاری با مسائل و مشکلات روبرو می شوید، اما گاهی صبر و حوصله تان را از دست می دهید و بدون فکر کردن دست به عمل می زنید. امسال در زمینه ی حرفه ای رشد و پیشرفت بسیاری در انتظارتان خواهد بود و همچنین منافع مادی زیادی را نیز از کاری که انجام می دهید به دست خواهید آورد. با همکاران خود روابط بسیار خوبی خواهید داشت، اما در ارتباط با مقامات بالاتر ممکناست به مشکلاتی بربخورید. مسائل مربوط به املاک که برای شما مشکل شاز شده بود امسال بالاخره به نفع شما پایان خواهد یافت. زندگی عشقیتان مستحکم تر از هر زمان دیگری خواهد بود و عشقتان اعتمادی بیش از هر زمان دیگری نسبت به شما احساس می کند. اگر هم مجرد باشید عشقی ناگهانی شما را به دام خود گرفتار می کند و غرق در احساس خوشبختی خواهید شد. این وضع ممکن است باعث حسادت برخی از اطرافیانتان شود، مواظب آنها باشید. آذر، اسفند و تیر مهم ترین ماه های سال خواهند بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما حال و هوای چندان خوبی ندارید و دیدن این که دیگران نسبت به شما و وضعیتتان بی تفاوت هستند شاید حالتان را از این که هست بدتر هم بکند. اکنون زمان خوبی برای تکیه کردن به دیگران نیست و باید سعی کنید مستقل باشید. قبل از این که از خانه بیرون بروید زره دفاعیتان را بپوشید و خودتان را برای مبارزه با مخالفت ها و غرض ورزی های دیگران آماده کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که نمی توانید دیگران را برای همه چیز مقصر بدانید و سرزنش کنید. شما امروز زیاد از روی منطق رفتار نمی کنید و رفتارهای ناگهانی و حساب نشده تان ممکن است باعث شوند دیگران نسبت به شما واکنش هایی نشان دهند که زیاد باب میلتان نیست.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بالاخره پرده ی تردید و سرگشتگی که جلویتان را گرفته بود کنار رفته است و می توانید همه چیز را خیلی خوب و واضح ببینید. از این که بیدار و هوشیار هستید اطمینان کامل حاصل کنید. شما این توانایی را دارید که کنترل اوضاع را در دست گرفته و سایر اعضای گروه را مدیریت و رهبری کنید. به ویژه در زمینه ی روابط و مسائل عاطفی این حس تسلط داشتن به اوضاع به شما کمک بزرگی در حل مسائل و مشکلاتتان خواهد کرد. شما امروز کمی عصبی شده اید و دارید تلاش می کنید که این احساس خود رااز دیگران مخفی نگه دارید. مواظب باشید که این تلاش بیهوده شما را دوباره به احساس سرگشتگی و گرفتاری دچار نکند.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما احساس بیقراری می کنید و تلاش هایتان برای نادیده گرفتن و بی تفاوت بودن به چیزی که این بیقراری را در شما به وجود آورده است بی نتیجه خواهد بود. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که با آنچه از آن وحشت دارید روبرو شوید. امروز بعدازظهر بعد از پشت سر گذاشتن یک روز طولانی و نسبتا خسته کننده بین این که در خانه بمانید و استراحت کنید یا این که با دوستانتان به گردش و تفریح بروید دچار تردید و دودلی خواهید بود. شاید بهتر باشد که امروز در خانه بمانید و با عشقتان خلوت کنید تا خستگی امروز را از تن به در کنید و فردا با ذهنی باز و انرژی بیشتر به دیدار دوستان و خانواده تان بروید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما اکنون در زمانی بحرانی به سر می برید و احساس می کنید که دنیا دارد روی سرتان خراب می شود. شما دارید با تمام وجود تلاش می کنید تا اوضاع را مرتب نگه دارید و اجازه ندهید وضع از این که هست آشفته تر شود. چرا فکر می کنید که تنها شما در قبال آنچه پیش آمده است مسئول هستید؟ به یاد داشته باشید که با همکاری و مشارکت بسیار موفق تر خواهید بود و فشار کمتری را نیز مجبور هستید تحمل کنید. این که شما می خواهید همکارانتان را زیر بال و پر خود بگیرید و مورد حمایت خود قرار دهید بسیار خوب است، اما باید مواظب باشید با این کار خود تعادل اوضاع را بر هم نزده و ناخواسته مانع پیشرفت آنها نشوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
شما امروز قصد دارید که به اهداف خود دست پیدا کنید و خوب می دانید که این بدان معناست که باید موانع مختلفی از جمله برخی از افراد را از سر راه خود بردارید. از این که برای رسید به هدف خود کاری کنید که باب میل اطرافیانتان نباشد هراسی به دل راه ندهید. نتیجه ی کارهایتان ثابت خواهد کرد که حق با شما بوده و کار درست را انجام داده اید. توجه به گذشت زمان باعث می شود که دچار نگرانی و استرس شده و فکر کنید که وقت کافی برای انجا کارهایتان را در اختیار ندارید. اگر این طور فکر می کنید اصلا به ساعت نگاه نکنید و به گذر زمان هم فکر نکنید و فقط روی انجام ارتان تمرکز داشته باشید، حتی اگر کمی دیرتر کارتان را انجام دهید هم مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما سرشار از احساسات هستید و به غریزه ی خود هم اعتماد زیادی دارید و این اصلا اشکالی ندارد. در واقع اصلا بد نیست که کنترل امور را امروز به دست حس درونی خود بسپارید. این آتش درونی خود را انکار نکنید و اجازه دهید شما را به سمت جلو راهنمایی کند، به ویژه وقتی پای عشق و مسائل عاطفی در میان باشد. امروز شما می خواهید کاری را انجام دهید که علاوه بر خودتان برای دیگران نیز منفعت به همراه داشته باشد و تا زمانی که گفته ها و کارهایتان تأثیر مثبتی روی دیگران نداشته باشند برای شما از هیچ ارزشی برخوردار نیستند. خوشبختانه شما در این راه موفق خواهید بود و در پایان روز احساس رضایت خواهید داشت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اموز سؤال «چرا من؟» مدام و در هر زمینه ای از زندگیتان در ذهنتان می چرخد. این طور به نظرتان می رسد که به دلیلی که شما نمی دانید چیست به غیر از شما همه چیزهایی که می خواهند را دارند. شاید مشکل اصلی اینجاست که شما بیش از اندازه حساس هستید و استانداردهایتان آنقدر بالا هستند که به این سادگی ها راضی بشو نیستید. البته این اصلا بد نیست، شما به هدف های کوچک راضی نیستید و می خواهید قله ی بلندترین کوه ها را فتح کنید، پس صبور باشید. شما با تمام وجود می خواهید که به قدرت رسیدن دیگران کمک کنید و رشد و پیشرفت آنها را شاید حتی نسبت به خودتان هم در اولویت قرار دهید، لازم نیست اینقدر به خودتان سخت بگیرید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که هیچ کسی مثل شما نیست و به قدرتی که در وجود خودتان می بینید توجه بیشتری داشته باشید. از این شخصیت منحصر به فرد خود بهره جسته و کارهایی را انجام دهید که فقط و فقط از دست شما بر می آیند و نه هیچ کس دیگر! به خود واقعیتان وفادار باشید و خودتان را همان گونه ای که هستید بپذیرید. شجاعت قابل توجهی که امروز در شما وجود دارد باعث خواهد شد بتوانید دست به ریسک هایی بزنید که تا پیش از این شاید حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. زمان آن فرا رسیده است که خودتان را از شر چیزها و کارهایی که در زندگیتان فقط نقش بازدارنده دارند رها کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید با یک نفر برخورد کنید که در ابتدا حالت عصبی و رفتار تهاجمی که در برخورد با دیگران و در برابر مشکلاتی که پیش می آیند از خودش نشان می دهد برایتان خوشایند نیست، اما خیلی زود خواهید دید که چیزهای زیادی می توانید از او یاد بگیرید. کمی به رفتار او و اراده ای که برای به دست آوردن آنچه می خواهد از خودش نشان می دهد توجه کنید تا ببینید شما هم نیاز دارید برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر کمی شبیه به او باشید! شاید با خودتان فکر کنید که امروز می توانید هر کاری که می خواهید را بی آن که به دردسر بیفتید انجام دهید، اما مواظب باشید کاری نکنید که بعدا پشیمان شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما نمی توانید یک جا بند شوید، دلیل آن هم این است که همه چیز به ویژه ر رابطه با مسائل عاطفی دارد طبق میل و خواسته ی شما پیش می رود. شما حتی مجبور نیستید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاشی بیش از اندازه از خودتان نشان دهید، شاید اصلا بدون هیچ تلاشی آنها را به دست بیاورید. با وجود اهداف جاه طلبانه ای که برای پیشرفت در زمینه ی حرفه ای دارید، دلتان می خواهد کمی از کار فاصله گرفت و وقتتان را به آن شکلی که خودتان دوست دارید بگذرانید. چیزهای کوچکی مثل برنامه ریزی برای تغییر دکوراسیون خانه و یا انجام وظایفی که در خانه به عهده ی شما هستند برایتان خیلی جذاب تر از کار کردن هستند. خوشحال باشید، آخر هفته از راه رسیده است!
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حرف ها و نظرات اطرافیان برایتان دلسردکننده و آزار دهنده خواهند بود و رفتار آنها از نظرتان گستاخانه و ناراحت کننده است. شاید شما هم نسبت به آنها واکنش نشان داده و بر خلاف اخلاق خوب همیشگی خود رفتاری تند و همراه با عصبانیت داشته باشید، اما این ار به نفعتان نخواهد بود. تمام سعیتان را بکنید تا در رفتارتان با دیگران تا می توانید خودتان را بی تفاوت نشان دهید. شما با اشتیاق در انتظار فرا رسیدن زمانی هستید که آنقدر وقت آزاد داشته باشید که به تمام کارهایی که دوست داری انجام دهید برسید. متأسفانه تا زمانی که خودتان دست به کار نشوید و خودتان این وقت را برای کار مورد علاقه تان آزاد نکنید، چنین فرصتی برایتان فراهم نخواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز شما ایده های فوق العاده خوبی در سرتان دارید. سخت ترین قسمت کار این است که بین آنها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. فعالیت هایی که با احساس و خلاقیت شما در ارتباط باشند برایتان از جذابیت بیشتری برخوردار خواهند بود. تنها کاری که باید بکنید این است که دست از حساسیت بیش از اندازه برداشته و شجاعت بیشتری به خرج دهید. خوشبختانه اطرافیانتان نیز امروز سعی دارند شما را تشویق کنند و از پیله ای که به دور خودتان پیچیده اید بیرون بکشند. آنها حتی می توانید با ایده ها و حرف هایشان برای شما الهام بخش باشند. از تغییرات نهراسید تا در پایان خودتان را به خاطر از دست دادن فرصت هایتان سرزنش نکنید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 12 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...