امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 مهر 1396 - 07:12
اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 12 مهر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که 12 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! شما شخصی شجاع، پرانرژی، بلندپرواز، محترم و منظم هستید. شما از حفظ حریم خصوصی خود و داشتن استقلال لذت می برید و نسبت به کارهایی که به عهده تان گذاشته می شوند بسیار متعهد هستید، اما گاهی بی دقت و لجباز می شوید. سالی که پیش رویتان قرار دارد، دوره ای خوشایند از منفعت و پاداش و پیشرفت را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شخصیت و اعتماد به نفس شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و این موضوع روی زندگی حرفه ای شما نیز تأثیرگذار خواهد بود. رئیس و مقامات مافوقتان دانش و مهارت های شما را تحسین خواهند کرد و شاید حتی بتوانید یک ترفیع رتبه ی غیر منتظره به دست بیاورید. امسال زمان خوبی برای سرمایه گذاری در هنر و آثار هنری خواهد بود. همچنین از طریق خرید و فروش املاک، اجاره دادن ملک خود و یا گرفتن سود پولی که در حساب بانکی خود دارید سود خوبی به دست خواهید آورد. اواخر سال اخبار خوبی در رابطه با اقوام خود خواهید شنید که باعث خوشحالیتان خواهند شد. پاییز فصل عاشقان است، اما شما باید برای یافتن عشق خود حداقل تا بهار صبر کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز کارهایتان به خوبی و با سرعت مورد انتظارتان پیش خواهند رفت، به ویژه کارهای اداری و کاغذ بازی هایی که اصلا به آنها علاقه ای ندارید. دیگران با کمال میل حاضرند هر کاری که از دستشان بربیاید برای شما انجام بدهند، پس شما هم سعی کنید اگر می توانید به دیگران در کارهایی که برای انجامشان با مشکل مواجه هستند کمک کنید. از آنجایی که همه چیز خوب پیش می رود و با دیگران هم مشکل خاصی ندارید زمان خیلی سریع خواهد گذشت و خیلی زود به فضای دوست داشتنی خانه تان باز خواهید گشت. سر راهتان بد نیست در یک کتاب فروشی توقف کرده و یکی از کتاب هایی که به تازگی منتشر شده اند را برای مطالعه ی آخر هفته تان خریداری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید بین روشی که شما فکر می کنید درست است و برنامه هایی که همکارانتان دارند اختلاف نظر وجود داشته باشد. به جای تحمیل نظرتان به دیگران با پرسش و پاسخ منطقی آنها را قانع کنید. امروز بین شما و شخصی که دوست دارید مکالمات خیلی جالبی صورت خواهند گرفت. هر دو طرف با اشتیاق و به راحتی در مورد افکا رو خاطرات خود صحبت خواهند کرد و شاید حتی مسائلی مطرح شوند که تا پیش از این  از آنها بیخبر بوده اید. نگران نباشید، این موضوع رابطه ی بین شما را حتی از این که هست هم محکمتر و بهتر خواهد کرد. شاید برخی از حرف هایی که گفته می شوند کمی باعث غافلگیری شوند، اما درک بهتری نسبت به همدیگر پیدا خواهید کرد.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز مهمان های جالبی به خانه تان خواهند آمد و یا حداقل اگر کسی به خانه تان نیاید هم حتما با افراد جالبی دیدار خواهید داشت. این افراد شاید از کشورهای خارجی، مدرس و یا سیاستمدار باشند! در هر صورت مکالماتی که با آنها خواهید داشت برایتان بسیار جالب هستند و ممکن است چیزهای جدیدی یاد گرفته و اطلاعات تازه ای به دست بیاورید که تا پیش از این هیچ چیزی در مورد آنها نمی دانسته اید. شما به خوبی از تأثیری که حرف هایتان می توانند روی اطرافیانتان داشته باشند آگاه هستید. در حال حاضر نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس هستید و می خواهید تأثیر مثبتی روی آنها بگذارید، اما اگر قبل از حرف زدن زیادی فکر کنید فقط همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است شخص جدیدی در محل کار شما شروع به کار کند و یا همسایه های جدیدی در ساختمان شما ساکن شوند که برایتان بسیار جالب هستند. شاد یکی از دوستانتان شما را به این شخص یا اشخاص معرفی کرده و زمینه ساز آشنایی شما با آنها شود. به احتمال زیاد این دوستی جدید برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود و نقاط مشترک زیادی پیدا خواهید کرد. امروز شما دوست دارید آنچ در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید، اما می ترسید مبادا در این زمینه زیاده روی کنید. شاید فکر کنید که دیگران انتظار دارند که از آنها حمایت کنید، اما شما مجبور نیستید خودتان و ارزش هایتان را برای آنها زیر سوال ببرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
آیا این اواخر به فکر پیدا کردن راهی برای کسب درآمد بیشتر بوده اید؟ امروز با مطالعه ی آمار و تغییرات روندهای اقتصادی می توانید راه درست را پیدا کنید. تحقیقات اینترنتی در این زمینه به شما کمک بسیار زیادی خواهند کرد. شاید در ابتدا ندانید کجا باید به دنبال این اطلاعات بگردید، اما خیلی زود مسیرتان را پیدا خواهید کرد. شما همیشه ترجیح می دهید تا زمانی که اطلاعات کافی ندارید دست به انجام هیچ کاری نزنید، اما امروز به احتمال زیاد دانش شما خیلی بیشتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید و دارید خودتان را دست کم می گیرید. به جای این که در برابر تغییرات مقاومت کنید اطلاعات خود را به کار گرفته و با موج تغییرات هماهنگ شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز رفتارهای یک نفر باعث شده اند نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شوید، هیچ کس به خوبی خودتان نمی تواند در حل این مسئله به شما کمک کند، پس به درون خود رجوع کنید. امروز شما بسیار احساساتی شده اید و دلتان می خواهد در کنار عشقتان باشید. به احتمال زیاد ساعات با او بودن با مکالمه ای بسیار طولانی و صمیمانه همراه خواهد بود و شاید رازهایی را با او در میان بگذارید که خودتان هم فکر نمی کرده اید آنها را هرگز در برابر کسی به زبان بیاورید. شاید خود شما هم چیزهای جدیدی در مورد او بفهمید که تا پیش از این نمی دانسته اید. البته هیچ یک از این صحبت ها روی احساسی که بهم دارید اثر منفی نخواهد گذاشت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
همه شما را به عنوان شخصی باهوش می شناسند، اما امروز این حس باهوش بودن می تواند شما را گول زده و به دردسر بیندازد، پس حواستان را کمی بیشتر جمع کنید. البته اگر برای خودتان اهداف مشخصی تعیین کرده و بر اساس اولویت هایتان پیش بروید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. آیا قصد دارید عشقتان را با دادن یک هدیه غافلگیر کنید؟ شاید بتوانید چیزی را که می دانید مدت هاست دوست داشته به دست بیاورد اما نتوانسته آن را برای خودش بخرد به او هدیه بدهید. این کار او را به شدت غافلگیر کرده و شاید حتی بتواند روی میزان عشقی که نسبت به شما دارد تأثیری جدی داشته باشد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز اگر دیگران شما را به حال خودتان بگذارند، به کار گرفتن خلاقیتتان می تواند کمک زیادی به پیش بردن کارهایتان بکند، اما به احتمال زیاد دوستانتان چنین فرصتی به شما نخواهند داد. شما نگران این هستید که مبادا نتیجه ی کارتان مورد تأیید آنها قرار نگیرد و با انتظاراتشان همخوانی نداشته باشد، به همین دلیل هم ترجیح می دهید در جریان کارهایتان قرار نگیرند. هیچ دلیلی وجود ندارد که این همه خلاقیت و توانایی خود را سرکوب و مخفی کنید. امروز شرکت در یک فعالیت گروهی شما را با کارها و افراد جدیدی آشنا خواهد کرد و اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار خواهد داد که تا به حال حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر این همه مانع بر سر راهتان قرار نداشتند برنامه ریزی برای مرحله ی بعدی زندگیتان خیلی راحت تر می شد. یعنی در واقع خودتان در حال حاضر این طور فکر می کنید، اما مشکل از جای دیگری آب می خورد. شما باید سعی کنید برای رسیدن به آینده ای که انتظارش را دارید کمی از این محدوده ی امنی که برای خود ساخته اید فراتر بروید و اجازه ندهید محدودیت هایتان جلوی شما را بگیرند. امروز بحث هایی در رابطه با مسائل معنوی در کتاب ها خوانده و یا در سخنرانی ها می شنوید که شما را قانع نکرده و با علامت سؤالی در بالای سرتان به حال خودتان می گذارند. سعی کنید در این مورد از طریق منابع موثق تحقیق کرده و جواب سؤال هایتان را به دست بیاورید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید فکر کنید مهارتی که در صحبت کردن با دیگران و قانع کردن آنها دارید برای رسیدن شما به موفقیت کافی خواهد بود، اما نمی توانید برای رسیدن به هدفتان تنها روی قدرت کلمات حساب باز کنید. شما در مرحله ی اول باید اهداف درستی برای خود انتخاب کنید و این کار در شرایط کیهانی موجود ممکن است کمی برایتان سخت باشد. خوشبختانه با به کار گرفتن قدرت تشخیص خود خواهی توانست انتخاب درست را انجام دهید. خوب البته خودتان هم این را خیلی خوب می دانید که داشتن تلاش و پشتکار برای پیشرفت در این زمینه چقدر اهمیت دارند. پیغام یا تماسی که مدت ها در انتظارش بوده اید امروز بالاخره به دستتان خواهد رسید.
فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که شما سعی دارید در مسیر خود به سمت جلو عمل گرا و منطقی باشید، امروز و با شرایط کیهانی موجود تمرکز روی مسائل اصلی کاری بسیار دشوار خواهد بود. داشتن یک نقشه ی مشخص شما را قادر خواهد ساخت تا با اعتماد به نفس بیشتری پیش بروید. امروز فرصت های ارزشمندی برای سرمایه گذاری وقت و انرژیتان به دست خواهید آورد. اگر می خواهید تصمیم درست را گرفته و انتخاب خوبی داشته باشید باید ارزش ها و اولویت های اصلی خود را در نظر داشته باشید. البته امروز برای سرمایه گذاری اقتصادی نیز روز بسیار خوبی خواهد بود، اما به این شرط که شرایط و جزئیات را با دقت تمام مورد بررسی قرار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز تضاد آشتی ناپذیری بین دنیای تخیلات شما و دنیای واقعیت وجود دارد و تلاش های شما برای تطبیق دادن آنها با یکدیگر چندان موفقیت آمیز نخواهند بود. خوب، شاید بهتر باشد یاد بگیرید در حالی که دارید در دنیای واقعیت زندگی می کنید، رویاها و خیالات خود را هم فراموش نکرده و با فکر کردن به آنها به خودتان انرژی و انگیزه بدهید. امروز مکالمات شما، خواه با عشقتان و خواه با شریک تجاریتان، خیلی گرم، صادقانه و صمیمانه خواهند بود. از این فرصت فوق العاده استفاده کرده و سعی کنید سوء تفاهم های قبلی را از بین برده و مسائلی که معمولا پیچیده و غیر قابل درک به نظر می رسند را مطرح کنید. در پایان روز رابطه تان خیلی بهتر از قبل خواهد بود./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 15 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 11 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...