کد خبر: 84742 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 10 مهر 1396 - 17:27
تمام حرف و حدیث‌ها درباره تعطیلی «تاینی‌موویز»
اتحاد خبر: شما اگر فیلم‌باز باشید حتما در چند روز اخیر متوجه شده‌اید که محتوای این سایت در این مدت‌زمان به‌روز نشده است.
اتحاد خبر: نکته مهم‌تر از این اما اینکه در سخنان اخیر جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران به دستگیری ٦ نفر اشاره شده است که «فیلم‌هایی مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله کرده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.
تارنمای مورد استفاده باند مذکور ظرف سه‌سال گذشته ١٨ ‌هزار فیلم و سریال خارجی را پس از دوبله پخش کرده‌اند که بسیاری از آنها مبتذل و مستهجن بوده است ‌»؛ اشاراتی که گفته می‌شود بی‌ارتباط با بسته شدن «تاینی‌موویز» نیست.
 تاینی‌موویز که تا همین یک ماه پیش رتبه بسیار بالای ٢٨ را در بین وب‌سایت‌های داخلی در الکسا داشت، سایتی رایگان نبود و اشتراک در آن مستلزم هزینه ماهانه ٤٠٠٠ تومان بود. 
گسترش فعالیت‌های سایت که دوبله اختصاصی برخی آثار را هم شامل می‌شود، دلیل دیگر می‌تواند باشد. جالب اینکه گاه حتی صداوسیما نیز از آثار این سایت در برنامه‌های خود استفاده می‌کرد. 
کاربران فضای مجازی در اعتراض به تعطیلی این سایت در صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات هشتگ اعتراض گذاشته‌اند؛ اعتراض‌هایی که  وزیر را را وادار به نوشتن این نکته کرده که «این سایت فیلتر نشده و وزارت ارتباطات در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است»
اکنون این سوال پیش می‌آید که این سایت چرا بسته شده؟ به فرض قانونی‌بودن بسته‌شدن این سایت که گفته‌های دادستان تهران نیز مبین آن است، چرا بسته‌شدن آن با وقفه‌ای چندساله همراه بوده است و چرا وزیر آن را کتمان می‌کند؟/ب
منبع: شهروند
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/84742