امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 مهر 1396 - 07:39
اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 10 مهر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
 دوست عزیزی که 10 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عمل گرا، احساساتی، صادق، سخاوتمند و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید. شما ذهنی فوق العاده قوی دارید و قدرت درک بالایی هم دارید و معتقد هستید که هیچ وقت برای یاد گرفتن دیر نیست، تنها چیزی که گاهی باعث می شود نتیجه ی مورد نظرتان را نگیرید تنبلی، ترس و بیخیالی های گاه و بیگاه شما هستند. برخی از اتفاقاتی که شما هیچ کنترلی روی آنها ندارید تغییراتی را در زندگی حرفه ایتان به وجود خواهند آورد. این موضوع اصلا برایتان آسان نخواهد بود و شاید خیلی چیزها آنطوری که شما می خواسته اید پیش نروند، اما حمایتی که از جانب خانواده و دوستان دریافت خواهید کرد به شما انگیزه و انرژی فوق العاده ای خواهند داد تا اوضاع را به روال قبلی آن برگردانده و حتی بهتر از آن، پیشرفت هم بکنید. خرید و فروش املاک، سرمایه گذاری و شاید ارثی که به شما می رسد وضع اقتصادیتان را بهتر خواهند کرد. ار هنوز تنها هستید احتمال این که امسال شریک زندگی خود را پیدا کنید بسیار قوی خواهد بود. در نیمه ی دوم سال از لحاظ روانی و معنوی وضعیتتان بهبود خواهد یافت و به آرامش خواهید رسید. آبان، بهمن، فروردین و مرداد مهم ترین ماه های سال خواهند بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر باید یک کار تحقیقاتی انجام دهید امروز روز خیلی خوبی برای شروع این کار خواهد بود. قدرت تمرکز شما خیلی قویتر از همیشه است و این که ورای آنچه در ظاهر به نظر می رسد چه چیزی نهفته است برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر نسبت به کارها و انگیزه ی یک نفر دیگر تردید دارید امروز روز خوبی برای صحبت کردن در مورد این موضوع با این شخص خواهد بود. خلاقیتی که شما امروز در محل کارتان از خودتان نشان می دهید باعث می شود که عملکردی بهتر از همه داشته باشید. شاید در ابتدای کار زیاد مورد تأیید بقیه قرار نگیرید، اما با دیدن نتیجه ی کارتان همه خواهند پذیرفت که حق با شما بوده است.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، از این انرژی برای پیش بردن هر کار و پروژه ای که در دست اقدام دارید بهره بگیرید و روزتان را بیهوده هدر ندهید. شما بدون شک خیلی راحت می توانید دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما حتی بهترین رهبران دنیا هم ممکن است شکست بخورند. هیچ کس از یک مدیر و رهبر خودخواه و از خود راضی خوشش نمی آید. اگر کسی با نظر شما مخالف است او را به اشتباه کردن محکوم نکنید، شاید حق با او باشد. شما به توانایی خودتان در رسیدن به اهدافتان هیچ شکی ندارید و فکر می کنید به تنهایی هم از پس انجام این کار بر خواهید آمد، اما کار گروهی نتایج خیلی بهتری برایتان به همراه خواهد داشت.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما می توانید کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و از انرژی بسیار بالایی برخوردار هستید. مواظب رفتاری که با دیگران دارید باشید، هیچ کس از این که بخواهید به او دستور بدهید خوشش نمی آید. سعی کنید طوری رفتار نکنید که انگار شما بیشتر از همه می فهمید، با این کار حتی اگر نیتتان خوب باشد هم دیگران با شما مخالفت خواهند کرد. امروز وقتی به آینده ی خود فکر می کنید همه چیز به نظرتان امکان پذیر می آید و نقشه هایی غیرواقع گرایانه برای زندگی و آینده ی خود دارید. با این حال به نفعتان است که محکم به واقعیت بچسبید و بین خیال و واقعیت خط مشخصی بکشید تا نقشه هایتان نقش بر آب نشوند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما احساس می کنید که یک نفر از اطرافیانتان به صورت مخفیانه سعی دارد کارهای شما را تحت کنترل خودش در بیاورد و این موضوع حساسیت شما را برانگیخته است. شما انتظار دارید که دیگران با اخلاق رفتار کنند، اما کارهای آنها واقعا شما را به حیرت وا می دارد. راستش تشخیص دادن این واقعیت که آیا واقعا دیگران دارند در کارها و نقشه های شما دخالت می کنند و یا این که شما دچار توهم شده اید کاری بسیار دشوار خواهد بود. وقتی موضوعات مهم تری دارید که به آنها رسیدگی کنید اجازه ندهید که شک و تردید جلوی شما را بگیرد. بهترین راهی که فکر می کنید را انتخاب کنید و نگران افکار و انتظارات دیگران هم نباشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز دیگران با میل و اشتیاق فراوان دوست دارند با شما در کاری که انجام می دهید و هدفی که دنبال می کنید همراه شوند. سعی کنید تا وقت هست از کمک و همراهی آنها لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که در ادامه ی راه هم با شما خواهند بود. امروز شما هیچ دلیلی برای نگرانی ندارید و می توانید نگرشی مثبت داشته باشید، اما به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست خودتان را به خاطر موضوعات کوچک و بی اهمیت نگران می کنید. سعی کنید به جای جزئیات کوچک و بی اهمیت روی مسائل مهم و اصلی تمرکز کنید. این وسواسی که نسبت به جزئیات دارید فقط باعث می شود از اصل ماجرا غافل شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما انرژی جسمانی بسیار زیادی در اختیار دارید، سعی کنید از این همه انرژی و سرزندگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با دقت بیشتری به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است گوش کنید، به مردم، موسیقی، کلمات و حتی صدای پرنده ها. این کار باعث خواهد شد که معنایی عمیق تر در این صداها پیدا کنید و انعکاس آنها را در وجود خود احساس کنید. استراحت و تفریح کردن بدون شک بسیار مهم هستند، اما شرط اول این است که به انجام وظایف و مسئولیت های شما لطمه ای وارد نکنند. اولویت بندی شما برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اما دیگران زیاد به این موضوع اهمیت نمی دهند؛ کمی صبر و حوصله داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز درس های خیلی مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. شاید شما به این فکر کرده باشید که دیگران باید بزرگ شوند، ممکن است این موضوع را مستقیما به آنها نگفته باشید، اما قطعا با خودتان اینطور فکر کرده اید. راستش الان وقت آن رسیده است که متوجه این واقعیت شوید که شما آن شخصی هستید که باید کمی بزرگ شود. اینقدر زود در مورد دیگران قضاوت نکنید، هر کسی می تواند درس مهمی برای شما داشته باشد. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما مدام در عالم خیال و رویا فرو می روید. کمی خیال پردازی اشکالی ندارد، فقط به این شرط که بدانید چه زمانی به دنیای واقعیت برگردید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز همه انگار خیلی عصبی هستند و حالت تهاجمی به خود گرفته اند. خیلی زود و بر سر مسائل کوچک ممکن است بین شما و اطرافیانتان بحث در بگیرد، پس خودتان را برای این شرایط آماده کنید و سعی کنید شما هم روی این آتش هیزم نریزید و سعی در آرام کردن اوضاع داشته باشید. امروز شما خیلی راحت تر از همیشه می تواند در مورد افکار و احساسات خود صحبت کنید، اما انگار حرف هایتان روی شنوندگانتان اثری که انتظار دارید را نمی گذارند. نه این که شما در انتقال پیام خود موفق نباشید، به احتمال زیاد مشکل اصلی این است که در مورد واکنش های اطرافیانتان قضاوت اشتباهی دارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز تنبلی چند روز تعطیلی هنوز به طور کامل از بدنتان خارج نشده است و بین دنبال کردن اهداف بلندپروازانه ی حرفه ای خود و رها کردن دنیا به حال خودش و تماشای گذر عمر بلاتکلیف مانده اید. شما دوست دارید در زمینه ی حرفه ای به تکامل رسیده و بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهید، اما حس راحت طلبانه ای از درونتان شما را به لم دادن سر جایتان و استراحت کردن تشویق می کند. اگر کار چندان مهمی برای انجام دادن ندارید از فرصت استفاده کرده و کمی به خودتان استراحت بدهید، زیرا فردا روز خیلی شلوغ و پرکاری خواهد بود. امروز شما باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید و یاد بگیرید مسئولیت کارهایتان و عواقب آنها را بپذیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما وظیفه ای به عهده دارید و شاید حتی به یک مأموریت فرستاده شده باشید و بخواهید کاری که به عهده تان گذاشته شده است را سر وقت و به صورت منظم انجام دهید. با این حال امروز تمرکز کردن برای شما بسیار دشوار شده است و خیلی زود به زود و حتی بی آن که خودتان دلیل اصلی آن را بدانید حواستان پرت می شود. انگار یک نفر از عالم غیب شما را هر بار صدا می زند و بعد هم بی آن که چیزی بگوید یک گوشه ای قایم می شود! شما احساس می کنید که اطلاعات لازم برای تکمیل این کار را در اختیار ندارید و نمی توانید تا زمانی که این اطلاعات را به دست نیاورده اید قدم بعد را بردارید، اجازه ندهید این موضوع جلوی شما را بگیرد و به صدای درونی خود گوش کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما ناگهان دچار یک بحران درونی شده و نسبت به تمام ارزش ها و عقاید خود دچار تردید شده اید. این موضوع باعث شده است حتی مسیر زندگی خود را هم زیر سوال ببرید. خوشبختانه واکنش منطقی شما به این وضعیت کمک خواهد کرد که این روز را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذارید و بی آن که دچار احساس پوچی شوید به موضوعات و سؤالاتی جدی در مورد زندگی و وجود خود بپردازید. مواظب باشید به احساسات خود اجازه ندهید که کنترل امور را از دست منطقتان بگیرند، در غیر این صورت اسیر خواسته های نفس خود شده و به جای دنبال کردن اهداف مهم تر خود فقط به خوشگذرانی فکر خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
حساسیت ذاتی شما باعث می شود حتی در شرایطی که شاید خیلی های دیگر به طرف مقابلشان اعتماد نکنند هم شما با مهربانی و ملاطفت رفتار کنید. متأسفانه اگر حد و مرزهای لازم را مشخص نکنید، امروز این مهربانی شما می تواند همچون خنجری بر قلب شما فرود بیاید و به ضررتان تمام شود. احساس همدردی با دیگران یک چیز است و دچار سوء تفاهم شدن و خودتان را بیش از حد قاطی ماجرا کردن هم یک چیز دیگر است. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر مثبتی داشته باشید پیش از هر کاری خودتان باید ذهنی سالم داشته باشید. امروز اگر مواظب حرف هایتان نباشید به راحتی دیگران را از دست خودتان ناراحت خواهید کرد، مواظب باشید!/ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 6 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...