کد خبر: 84193 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 04 مهر 1396 - 17:08
رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبرداد:
اعلام حمایت همه جانبه نمایندگان گیلان از دکتر سالاری

اتحاد خبر:رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: امروز همه ما با وجود مشغله های فروان در این جلسه حاضر شده ایم تا حمایت همه جانبه نمایندگان استان گیلان را از دکتر سالاری اعلام کنیم.

 

 اتحاد خبر:رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: امروز همه ما با وجود مشغله های فروان در این جلسه حاضر شده ایم تا حمایت همه جانبه نمایندگان استان گیلان را از دکتر سالاری اعلام کنیم.
 

به گزارش اتحاد خبر؛هم اکنون جلسه  تودیع و معارفه استاندار گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در حال برگزاری است.

دکتر محمد حسین قربانی در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا و گرامیداشت یادو نام شهدای انقلاب اظهار کرد:ما هرچه داریم از خون شهدا است و و مفختریم که میزبان شهید حججی در این روزها هستیم.

وی ادامه داد:انتخابات سال 92 با حضور پرشور مردم رقم خورد و سکان هدایت استان به دستان دکتر نجفی سپرده شد و پس از آن ما شاهد فضایی آرام در استان بودیم و در زمان خدمت ایشان همدلی های بسیاری بر عرصه ظهور در آمد. 

قربانی افزود: مردم گیلان در انتخابات سال 96  با حضور پر رنگ خود کارنامه درخشانی را در کشور از آن خود کردند و توانستند با کسب رتبه سوم با حضور 83 درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری از استان را در حمایت از نظام ورق بزنند.

وی ادامه داد:امروز که شاهد خدمتگزاری دکتر نجفی در استان البرز هستیم باید بگوییم که در زمان خدمت ایشان در استان گیلان شاهد بهره گیری از مدیران بومی در این استان بوده ایم و ایشان برای خدمت به مردم استان از هیچ کوششی فرو گذار نبودند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت داوزدهم در تلاش است با استفاده از استانداران غیر بومی مسیر جدیدی برای خدمت هرچه بیشتر مردم ایجاد کند و خوشحالیم که دکتر سالاری با سابقه شایسته به عنوان استاندار گیلان معرفی شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه باید بگوییم با وجود همه تلاش های صورت گرفته هنوز نتوانستیم به شاخص های عالی توسعه در استان دست یابیم و نیاز است تا تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد و حتما دکتر سالاری با توان مضاعف برای پیشرفت استان شب و روز نخواهند شناخت و از مدیران بومی استان کمک خواهند گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد:ما امرورز همه جمع شده ایم تا آمادگی خود را برای کمک و حمایت از دکتر سالاری اعلام کنیم و ما از شما انتظار داریم به محیط زیست استان گیلان بیش از گذشته توجه کنید و خوشحالیم که دولت نیز در مدیریت کلان در این بخش تغییراتی ایجاد کرده است .

به گزارش ایسنا،در این مراسم از تلاشهای  محمد علی نجفی استاندار سابق گیلان قدر دانی و مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/84193