امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 مهر 1396 - 07:36

اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 3 مهر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 3 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، عملگرا، پر انرژی و با اصالت هستید. سخت کوشی شما و صداقتی که در انجام مسئولیت های خود دارید باعث می شوند مورد تحسین دیگران قرار بگیرید، اما دخالت هایی که در کارهای دیگران می کنید هم باعث می شوند که مورد انتقاد آنها قرار بگیرید. امسال آنهایی که در زمینه ی علوم مختلف، حقوق، نویسندگی، تبلیغات و بازاریابی فعال هستند موفقیت ها و نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت. با نوجه به درک بهتری که شما نسبت به اعضای خانواده ی خود پیدا کرده اید صلح و آرامش بر فضای خانه تان حاکم خواهد بود و از زندگی شخصی خود رضایت کامل خواهید داشت. با گذشت زمان وضعیت اقتصادیتان رو به بهبودی خواهد رفت و همین موضوع باعث می شود دست به جیب شده و پولتان را صرف خرید اشیای لوکس و گران قیمت کنید. نسبت به وضعیت سلامتی خود توجه بیشتری نشان دهید و آزمایشات دوره ای خود را انجام داده و هر وقت که لازم دیدید به پزشک خود رجوع کنید. فصل پاییز هر چند فصل عشاق است، اما عشق جدیدی را برای شما رقم نخواهد زد، در فصل زمستان شانس بهتری خواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز خبرهای خوبی در مورد مسائل مالی به گوشتان خواهند رسید که شاید شما را به فکر ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزلتان بیندازند. شاید به فکر رنگ کردن دیوارها و یا خریدن وسایل تزئینی کوچک برای خانه بیفتید. این کار قطعا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، مخصوصا اگر دوستان و یا برخی از اعضای خانواده را نیز در انجام این کارها با خود همراه کنید. امروز دلتان می خواهد هر طور شده زودتر کارهایتان را به انجام برسانید و بقیه وقتتان را همان طوری که دوست دارید بگذرانید، اما هیچ راه فراری برایتان وجود ندارد و ابتدا باید به مسئولیت ها و وظایف خود رسیدگی کنید؛ با عذر و بهانه هم نمی توانید از این وضعیت فرار کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز در ابتدای روز یکی از دوستان، همسایه ها و اعضای خانواده را خواهید دید که صحبت با او می تواند حسابی حال و هوایتان را تغییر دهد. شاید این شخص خبرهای جالبی برایتان داشته باشد، هدیه ای به شما بدهد و یا با حرف هایش به شما دلداری و انگیزه بدهد. از صحبت کردن با او لذت ببرید و به حرف هایش گوش کنید، فقط مواظب باشید درگیر غیبت و حرف های بیهوده نشوید. شما دوست دارید در مورد احساسات قلبی خود با شخصی که دوست دارید صحبت کنید، اما ترس و احتیاط به شما اجازه نمی دهد که با خیال راحت حرف دلتان را به زبان بیاورید. یک ریسک حساب شده و بیان بخشی از احساسات عاشقانه تان نتایج رضایت بخشی برای شما خواهد داشت.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز دلتان می خواهد در کنار همسرتان لحظات رمانتیکی را داشته باشید، اما کارهای زیادی که در طول روز و پس از آن هم در خانه انتظارتان را می کشند وقت زیادی برای این کارها برای شما باقی نخواهند گذاشت. فکر کردن به یک شام عاشقانه ی دو نفره و برنامه ریزی برای آخر هفته هم می تواند به اندازه ی کافی به شما آرامش بدهد. شما دلتان می خواهد برای خودتان و خانواده تان زندگی و آینده ای متفاوت با زمان حالتان بسازید. شاید امروز نتیجه ی زحمات خود را به طور ملموسی مشاهده نکنید، اما فراموش نکنید که میزان موفقیت خود در هر روز را به جای این که بر اساس آنچه برداشت می کنید بسنجید با توجه به میزان دانه هایی که کاشته اید اندازه گیری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
انتظارات غیر واقع گرایانه ای که شما از خودتان دارید ممکن است باعث شوند امروز مسئولیت هایی بیش از حد توانتان بپذیرید. شاید وسوسه شوید که یک لیست طولانی برای کارهای امروزتان تهیه کنید، اما دیر یا زود به این پی خواهید برد که این حجم از کاری که برای امروزتان برنامه ریزی کرده اید نتیجه ای جز سرخوردگی نمی تواند برایتان به همراه داشته باشد. با این حال اگر منطقی تر برای روزتان برنامه ریزی کنید می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. امروز شما از نظر دیگران بسیار جذاب هستید و خودتان هم نسبت به همیشه رفتاری اجتماعی تر از خودتان نشان می دهید و دیگران از بودن در کنارتان لذت می برند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است در خانه و بین اعضای خانواده سوء تفاهم هایی پیش بیایند که باعث ناراحتی و سردرگمی شما شوند. شما با تکیه به منطق خود و در کنار آن حس درونی خود می توانید این وضعیت را تا حدود زیادی برطرف کنید، به ویژه این که امروز سیاستمداریتان هم به کمک شما آمده است. امروز ایده های فوق العاده ای در رابطه با پروژه ای که برایتان خیلی هم مهم است به سرتان خواهند زد. اگر از این ایده ها به خوبی استفاده کنید می توانند آنقدر مفید باشند که فرصت های جدیدی را در زمینه ی حرفه ای برای شما فراهم کنند. خوشبختانه شما از منابعی که در اختیار دارید آگاه هستید و این آگاهی به شما کمک قابل توجهی خواهد نمود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در جمع هایی حاضر خواهید شد که فرصت آشنایی شما با افراد جالبی را فراهم خواهند کرد. شاید حتی این آشناهای جدید تبدیل به دوستانی صمیمی بشوند. این افراد ممکن است اطلاعات جالبی را در یکی از زمینه های مورد علاقه ی شما در دست داشته باشند. این اطلاعات می توانند برای مدتی طولانی به کارتان بیایند و خدمت زیادی به شما بکنند. مورد تجزیه و تحلیل قرار دادن دیگران و کارهایشان امروز می تواند بین شما و اطرافیانتان فاصله ایجاد کنند. شاید به نفع خودتان و بقیه باشد که این افکارتان را حداقل امروز کنار بگذارید و اجازه بدهید هر کسی سرش به کار خودش باشد و همان کاری را بکند که خودش دلش می خواهد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما معمولا خودتان را به عنوان فردی منطقی و عملگرا قبول دارید، اما امروز بر خلاف همیشه بیشتر از عقل و منطقتان به احساسات درونی خود تکیه می کنید. در واقع شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند رفتارهای عجیب و غریبی از خودشان نشان می دهند و فکر می کنید که در برابر چنین وضعیتی باید برای پی بردن به احساسات و انگیزه های درونی آنها شما هم باید به سراغ حس درونی خود بروید. این روش شما در رابطه با همکارانتان به خوبی به کارتان خواهد آمد، به صدای قلب خود گوش کنید. شاید امروز با تنش های زیادی مواجه باشید، اما شما با آرامشی که دارید به خوبی از پس آنها برخواهید آمد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما در باورهایی که نسبت به خودتان دارید هیچ حد وسطی ندارید، یک لحظه ایمان کامل به خودتان دارید و فکر می کنید با توانایی هایتان می توانید از پس انجام هر کاری بربیایید و یک لحظه دیگر دچار تردید می شوید و خودتان را زیر سوال می برید. به تلاش خود ادامه دهید و تسلیم نشوید! امروز بین شما و نزدیکانتان ممکن است تنش های احساسی زیادی پیش بیایند. شاید اینطور به نظر برسد که هیچکس حال و حوصله ی درست و حسابی ندارد! شما در روابط خود با آنها بسیار صمیمی هستید و با به کار گرفتن مهارت هایی که در برقراری روابط اجتماعی دارید می توانید به آرام کردن آنها کمک کنید. حداقل تا وقتی شما در کنارشان باشید می توانید اوضاع را آرام نگاه دارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما می توانید بار تمام دنیا را به تنهایی به دوش بکشید، اما از طرفی هم دارید در ذهنتان نقشه ی فرار را می کشید. با این حال شرایط کیهانی موجود تشویقتان می کنند که رویاپردازی را کنار گذاشته و افکارتان را روی انجام کارهایتان متمرکز کنید. متأسفانه تعهدات و مسئولیت های فعلیتان به شما اجازه ی اینکه بخواهید به دنبال ماجراجویی بروید را نخواهند داد. در واقع اگر شیطان گولتان بزند و بیخیال مسئولیت هایتان بشوید هم قطعا مجبور خواهید بود بهای سنگینی بابت این کارخود پرداخت کنید. امروز شما نسبت به عزیزان و نزدیکان خود با مهربانی و حساسیت فوق العاده ای رفتار می کنید که باعث نزدیکی بیشتر شما و آنها خواهد شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز سعی نکنید کنترل همه کارها را به تنهایی در دست بگیرید و فقط روی مسئولیت های خودتان تمرکز کنید. فقط یادتان باشد مسئولیت پذیری با اطاعت بی چون و چرا فرق دارد و به معنی انجام کار درست است. امروز مسائلی که مربوط به روابط عاطفی، عشق و ازدواج هستند برای شما به خوبی پیش خواهند رفت. شما بسیار خونگرم و مهربان شده اید و حمایت تمام و کمال خود را به طرف مقابلتان نشان می دهید. کلمات عاشقانه هم به راحتی بر زبانتان جاری می شوند، فقط قبل از حرف زدن از این که دارید افکارتان را به صحیح ترین شکل ممکن بیان می کنید اطمینان حاصل کنید. اگر احتیاط نکنید ممکن است طرف مقابلتان حرف هایتان را اشتباه برداشت کند.
فـال روزانـه - Daily Omen

این که آدم هایی دور و برتان باشند که تفکری مشابه با خودتان دارند به شما کمک خواهد کرد تا با بررسی پیشنهادهای آنها راه های جدیدی را در برابر خود بیابید و به جای این که فقط به شرایط موجود فکر کنید، فرصت هایی که می توانید در آینده داشته باشید را هم در نظر بگیرید. البته این را نباید فراموش کنید که نمی توان ناگهان و با یک پرش بلند به آنجا رسید و باید صبر و حوصله به خرج داده و تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرید. برای گذر از دریای خروشان نمی توان فقط ایستاد و به امواج خیره شد. امروز ممکن است با یکی از اعضای خانواده تان بحث هایی داشته باشید، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید تا بتواند افکار خود را با شما در میان بگذارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
شما در حال حاضر رویای قرار گرفتن در بهترین موقعیت ممکن از لحاظ حرفه ای را در سر دارید، اما دلتان نمی خواهد که تک تک قدم های لازم برای رسیدن به این نقطه ی اوج را طی کنید و اگر فرصتی برای میانبر زدن برایتان پیش بیاید ترجیح می دهید از این راه های میانبر استفاده کنید. مواظب باشید این راه هایی که فکر می کنید میانبر هستند در واقع بیراهه نباشند. شما خودتان می توانید به تنهایی موفقیت های بسیار زیادی را کسب کنید، اما باید این را هم بدانید که در صورت لزوم دیگران برای کمک کردن به شما آماده اند. فراموش نکنید که برای رسیدن به اوج موفقیت هیچ آسانسوری وجود ندارد و فقط باید پله های ترقی را یکی یکی طی کنید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 6 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 18 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 24 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...