کد خبر: 83794 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1396 - 10:52
معاون استاندار بوشهر:
تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت.

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت.


به گزارش مهر؛ عبدالکریم گراوند صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: مهر آغازی است برای رویش و تشکر از فرهنگیانی که از امروز کار سنگین تعلیم و تربیت آغاز می شود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و ایام شهادت امام حسین(ع)، افزود: فرزندان این مرز و بوم پرورش یافته مکتب حسینی هستند و از این بزرگوار درس پایداری را آموختند و موجب عزت، سربلندی کشور شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: دفاع ما برگرفته از عاشورا بود و شعار آن پایداری و امر به معروف بوده است.

وی عنوان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی دانش آموزان کلاس درس را رها کردند و در راستای آموزه‌های حسینی و راه آن بزرگوار حرکت کردند و به جبهه‌های جنگ برای دفاع رفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا نگاهی به تاریخ داشت به اینگونه صحبت نمی‌کرد.

وی افزود: مردم ما در جنگ عراق نشان دادند که نه تنها در برابر عراق بلکه در جنگ قدرت‌های شرق و غرب توانستند پیروز شوند.

گراوند به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این طرح موجب رشد یک و نیم برابری قبولی دانش آموزان این استان در کنکور سراسری شد.

در این آیین زنگ آغاز سال تحصیلی و مقاومت توسط مسئولین استانی و شهرستانی نواخته شد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83794