کد خبر: 83604 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 شهريور 1396 - 08:31
پلیس با رایزنی، اختلاف طایفه ای در دشتستان را به سازش کشاند

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با ابتکار و رایزنی نیروهای پلیس، نزاع و اختلافات 2 طایفه در این شهرستان منجر به صلح و سازش شد. به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: به منظور تحقق پلیس جامعه محور، استفاده از ظرفیت شورای معتمد پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی، پس از اطلاع از اینکه اعضای 2طایفه بزرگ در یکی از روستای شهرستان دشتستان ...

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با ابتکار و رابزنی نیروهای پلیس، نزاع و اختلافات 2 طایفه در این شهرستان منجر به صلح و سازش شد.به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: به منظور تحقق پلیس جامعه محور، استفاده از ظرفیت شورای معتمد پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی، پس از اطلاع از اینکه اعضای 2طایفه بزرگ در یکی از روستای شهرستان دشتستان به دلیل اختلافات گذشته قصد ایجاد نزاع و درگیری با یکدیگر را دارند اقدامات خود را با هدف حل مسالمت آمیز این اختلاف آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: به منظور تحقق پلیس جامعه محور، استفاده از ظرفیت شورای معتمد پلیس و ارتقای امنیت اجتماعی، پس از اطلاع از اینکه اعضای 2طایفه بزرگ در یکی از روستای شهرستان دشتستان به دلیل اختلافات گذشته قصد ایجاد نزاع و درگیری با یکدیگر را دارند اقدامات خود را با هدف حل مسالمت آمیز این اختلاف آغاز کرد.
وی بیان کرد: برای تحقق این مهم فرماندهی انتظامی شهرستان با دعوت از امام جمعه برازجان، دادستان، بخشدار و جانشین سپاه دشتستان در منزل طرفین درگیر حضور یافتند و موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رضوی، ادامه داد: پس از گفت وگو با آنان و دعوت به صلح و آشتی و پرهیز از نزاع و درگیری و رفع کینه و کدورت 2 طایفه با یکدیگر آشتی و فضای دوستی و صمیمیت را در بین خود برقرارکردند.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان دارای 6 بخش و 250 هزار نفر جمعیت است/س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83604