کد خبر: 83529 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1396 - 11:37
با برگزاری جشن شکوفه‌ها؛
۲۳ هزار کلاس اولی در استان بوشهر وارد مدرسه شدند

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۳ هزار دانش آموز کلاس اولی این استان سال تحصیلی جدید را در ۷۳۰ کلاس درس آغاز کردند.به گزارش مهر، ناصر کرمی صبح چهارشنبه در مراسم جشن شکوفه ها با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید اظهار داشت:امسال بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم تقارن پیدا کرده است...

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۳ هزار دانش آموز کلاس اولی این استان سال تحصیلی جدید را در ۷۳۰ کلاس درس آغاز کردند.

به گزارش مهر، ناصر کرمی صبح چهارشنبه در مراسم جشن شکوفه ها با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم تقارن پیدا کرده است و در همین راستا شعار سال تحصیلی امسال «در سایه حسینی، در مهر علم و امید، با اقتصاد و دانش، با اشتغال و تولید» است.

کرمی بیان کرد: امسال در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بازگشایی مدارس جلسات و اقدامات مطلوبی در سطح استان صورت گرفت و تلاش شد محیط شادابی برای دانش آموزان عزیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه حضور خانواده ها درآیین جشن شکوفه‌ها نقطه امید است، افزود: تلاش می‌شود وظیفه و رسالت اصلی خود که به شکوفایی استعدادهای رساندن فرزندان است را انجام دهیم و در این راه نیازمند همراهی و تعامل سایر نهادها و خانواده های دانش‌آموزان هستیم.

کرمی بر ضرورت حضور مستمر خانواده‌ها در مدارس تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای موفقیت دانش‌آموزان از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

لازم به ذکر است در این آیین دانش آموزان کلاس اولی با اهدای شاخه گل توسط مسئولان و با گذر از زیر قرآن، راهی کلاس درس شدند./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83529