کد خبر: 83120 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1396 - 12:08
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:
ساختار مدیریت شهری بوشهر معیوب است/ لزوم انتخاب استاندار بومی

اتحاد خبر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ساختار مدیریت شهری بوشهر معیوب است، گفت: یک فرد توانمند و بومی به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر توسلی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار داشت ساختار مدیریت شهری معیوب است و ما شاهد تداخل کاری پروژه‌ها و عدم کارشناسی برخی از پروژه‌های در حال اجرا هستیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: چارت شهرداری مشخص است و ما به عنوان اعضای شورا به دنبال نظارت عالیه بر امور باشیم تا قطار شهرداری در مسیر اصلی خود حرکت کند.

توسلی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که قرار است اجرا شود باید در حوزه تخصصی خود باشد و ساختار اینگونه باشد که طرح عمرانی در حوزه معاونت عمرانی، خدمات شهری در حوزه معاونت خدمات شهری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و فرهنگی در حوزه فرهنگی مسیر خود را طی کند.

وی افزود: ما با مطالبات  و چالش‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله وضعیت بافت تاریخی، محلات جنوبی و پروژه‌های نیمه‌تمام روبه‌رو هستیم که ضرورت دارد یک برنامه ریزی کارشناسانه برای رسیدگی به این مطالبات  داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان بوشهری از ما به عنوان نمایندگان خود در پارلمان محلی انتظار دارند در راستای رفع مسائل و مشکلات  تلاش دو چندان کنیم.

وی با اشاره به تغییر احتمالی  استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان پایتخت اقتصاد و انررژی ایران با طولانی‌ترین مرز با خلیج فارس و میزبان اولین نیروگاه اتمی جهان اسلام ضرورت دارد که یک استاندار بومی و توانمند داشته باشد.

توسلی بیان کرد: امیدواریم رئیس جمهور با توجه به حساسیت‌های خاص استان بوشهر و درخواست‌های همه اقشار بوشهر یک استاندار توانمند و بومی به عنوان استاندار بوشهر انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با تبریک روز سینما به جامعه هنرمندان و سینما گران استان بوشهر خواستار نگاه ویژه شورای و شهرداری  به هنرمندان، نخبگان و سازمان‌های مردم شد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83120