کد خبر: 83059 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1396 - 06:43
فال روزانه 1396/06/22
اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 22 شهریور 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 22 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جاه طلب، محترم، مستقل و مهربان هستید و در محل کارتان از موقعیت خوبی برخوردار بوده و مورد احترام همکاران خود قرار دارید، اما باید مواظب رفتارهای گهگاه سلطه جویانه ی خود باشید تا موقعیت فعلی خود را به خطر نیندازید. در سالی که پیش رو دارید نسبت به عملی کردن نقشه هایی که در سر دارید هیچ تردیدی به دل را ندهید. اگر از موقعیت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند به درستی بهره ببرید شهرت و ثروت در یک قدمیتان خواهند بود. در طول سال دوستی ها و روابط تازه ای را آغاز خواهید کرد که موقعیت های خوبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. احتمال به دست آوردن منافع مادی از طریق سرمایه گذاری و انجام معاملات بسیار زیاد است. آنهایی که قصد ازدواج دارند و هنوز نیمه ی گمشده خود را پیدا نکرده اند امسال شانس یافتن عشق رویاهایشان را خواهند داشت و حتی شاید همین امسال ازدواج هم بکنند! با وجود ساعات کاری زیاد و فشرده ای که پیش رو دارید از لحاظ سلامتی به طور کلی وضعیت خوبی خواهید داشت. سفرهای خارجی و یا معامله با شرکت های خارجی که امسال انجام شوند موفقیت آمیز خواهند بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما مسئولیت های زیادی به عهده دارید بخش زیادی از روزتان را به انجام کارهای روزمره خواهید گذراند که ممکن است به خاطر تأخیرهای پیش بینی نشده و غیر قابل کنترلی که در کارهایتان پیش می آیند کمی بیشتر از حدی که انتظار داشته اید طول بکشند. این وضعیت ممکن است باعث شود که عصبانی شوید و رفتارهای تندی از خودتان نشان دهید، اما باور کنید این اتفاق ها تقصیر هیچ کس نیست و کاری از دست شما برای جلوگیری از آن بر نمی آید. سعی کنید بعدازظهرتان را طوری بگذرانید که پس از این روز طولانی و خسته کننده باعث آرامشتان شود. هیچ کس به اندازه ی عشقتان نمی تواند در چنین شرایطی به شما آرامش ببخشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز موقعیتی که در رابطه عاطفیتان دارید ذهن شما را به خود مشغول کرده و باعث شده است افکارتان کمی آشفته باشند. اجازه ندهید قربانی ترس هاستان شوید و با این سوال با شجاعت تمام روبرو شوید. خوشبختانه منطق شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید نتایج مثبت و راضی کننده ای را به دست بیاورید. این طور فرض نکنید که از همه چیز باخبر هستید و سعی کنید خودتان را جای طرف مقابلتان گذاشتته و به اوضاع از زاویه ی دید او نگاه کنید. اگر اهل انجام کارهای هنری هستید امروز به احتمال زیاد از نتیجه ی کار و زحمات خود راضی نخواهید بود و آن را نیمه کاره رها خواهید کرد. نگران نباشید، این وضع برای بزرگ ترین هنرمندان هم پیش می آید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان با درخواست ها و انتظارات بیش از حد خود شما را اسیر کرده است و آرزو می کنید که ای کاش دست از سرتان بر می داشت! هیچکس به غیر از خودتان نمی تواند شما را از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید نجات دهد. شما باید تصمیم بگیرید که قضاوت ها و حرف های دیگران برایتان اهمیت دارند یا ندارند و بر اساس آن واکنش شنان دهید. شاید در فکر این باشید که پیش از به پایان رسیدن فصل تابستان همراه با خانواده ی خود به یک سفر چند روزه بروید، اما ظاهرا سر انتخاب مقصد بین همه اختلاف نظر وجود دارد و حتی ممکن است بحث بینتان کمی بالا بگیرد. شاید بهتر باشد قرعه کشی کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز مسئولیت هایی که به عهده دارید ممکن است کمی بیشتر از حد توان و انتظارتان باشند. متأسفانه فشاری که امروز باید تحمل کنید به خاطر به انجام نرساندن به موقع کارهایی است که روزهای پیش باید انجام می دادید و هیچ جایی برای شکایت کردن و یا مقصر دانستن دیگران باقی نگذاشته اید. تنها کاری که در حال حاضر از دستتان بر می آید این است که روی انجام کارتان تمرکز کنید و تمام تلاشتان را داشته باشید تا پیش از به پایان رسیدن این هفته کارهایتان را تکمیل کنید. امروز دیگران را درگیر بحث هایی می بینید که از تظر شما بسیار مسخره هستند و در واقع حق با هیچ کس نیست. بهرحال بهتر است خودتان را از این بحث ها دور نگه داشته و در آنها مداخله نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
این که یکی از دوستان و همراهان همیشگیتان که همیشه شما را مورد حمایت و تأیید خود قرار می داده است امروز به یک باره شما را زیر بار انتقاد گرفته و برنامه هایی که دارید را زیر سوال ببرد برایتان اصلا خوشایند نخواهد بود. اما به نفعتان است که به جای اینکه حالت تدافعی به خودتان بگیرید کمی به گفته ها و انتقادات او فکر کنید، به احتمال زیاد خودتان هم به این نتیجه خواهید رسید که حق با اوست و اگر چیزی گفته تنها از روی خیرخواهی است و هیچ خصومتی با شما ندارد. امروز در یک جمع دوستانه و یا خانوادگی بحثی در خواهد گرفت که باعث ناراحتی همه خواهد شد. سعی نکنید کسی را توبیخ یا تنبیه کنید و فقط خودتان را از این بحث کنار بکشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز به احتمال زیاد برای شما روز خسته کننده ای خواهد بود. حتی کارهایی که همیشه انجامشان برایتان بسیار راحت و سریع بوده است هم به تلاش زیادی نیاز دارند و کلی وقت از شما می گیرند. با این وضع به احتمال زیاد تا نیمه های روز حسابی احساس خشتگی خواهید کرد. خوب، راستش شما بیخود دارید خودتان را اذیت می کنید. حداقل امروز لازم نیست خودتان را به کسی ثابت کنید. در حد توانتان کار کرده و به خودتان فشار بیش از حد وارد نکنید. اگر با سرعت و قدرت همیشگیتان کار کنید نتایجی که به دست می آورید خیلی بهتر از نتیجه ی کاری است که با عجله و هول هولکی انجام شود. خودتان را خسته نکنید، تازه تعطیلات آخر هفته دارد شروع می شود!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ضمیر ناخودآگاهتان احساساتی قدیمی را در وجودتان زنده کرده است. به همین دلیل هم خیلی عصبی به نظر می رسید و هر لحظه ممکن است رفتار تندی از خودتان نشان دهید. به جای این که تمام روز خودتان را به این شکل آزار بدهید کمی دست نگه دارید و به این که ناراحتیتان از کجا ریشه می گیرد فکر کنید. به گذشته فکر کنید و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید. مطمئن باشید خودتان هم از اینکه چقدر زود حالتان خوب شده است تعجب خواهید کرد. شما ایده های فوق العاده ای برای کار و آینده ی خود دارید اما فعلا دلتان نمی خواهد در مورد آنها صحبت کنید و ترجیح می دهید صبر کنید تا به وقتش دیگران نتیجه کارتان را ببینند. خوب، بهتر از این نمی شود!
فـال روزانـه - Daily Omen
شما نقشه ای واضح و مشخص برای آینده ی خود دارید، اما مشکلات احتمالی باعث نگرانی شما شده اند. کمی بیشتر فکر کنید، مثل اینکه شما دارید بیش از اندازه روی نکات منفی تمرکز می کنید. یادتان باشد منتظر هر چه که باشید، همان به سراغتان خواهد آمد. امروز دیدار با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده که که دارد یک بیماری و یا مشکلی بزرگ را پشت سر می گذارد ممکن است به خاطر کج خلقی و تندمزاج بودن این شخص برایتان خسته کننده باشد، اما سعی کنید خودتان را جای او بگذارید و شرایطش را درک کنید. او به یک گوش شنوا نیاز دارد که به درد دلش گوش کند، حالا که به دیدنش آمده اید شما آن گوش شنوا باشید و با حوصله به آنچه می گوید گوش بدهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است با یک نفر از اطرافیانتان بحث شدیدی بر سر مسائل سیاسی یا اجتماعی داشته باشید. شاید در ابتدای بحث نکان خیلی جالبی مطرح شوند و حتی برایتان آموزنده هم باشد، اما وقتی این بحث حالت دعوا به خود بگیرد ترجیح می دهید آن را رها کرده و از آن فضا فاصله بگیرید. چه لزومی دارد که خودتان را آزار بدهید؟! لازم نیست همه ی دنیا در مورد یک موضوع مثل هم فکر کنند. امروز شما با تعصب داشتن روی نقشه ها و برنامه هایتان می توانید بدترین دشمن خودتان باشید. کمی به نشانه ها توجه داشته باشید و ایرادات کارتان را ببینید. لجبازی و نداشتن انعطاف پذیری فقط باعث خواهد شد که در حل مشکلات و پیش بردن کارهایتان با شکست مواجه شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
با وجود اینکه شما بزهای کوهی اسطوره ی اراده و پشتکار هستید، اما گاهی از دست دادن اعتماد به نفس می تواند تمام رویاهایتان را نابود کند. امروز شما برای بالا رفتن از پله های ترقی آماده اید، اما با دیدن موانعی که سر راهتان قرار می گیرند ممکن است انگیزه ی خودتان را از دست بدهید. شاید این نا امیدی خودتان را با گفتن اینکه باید واقعیت ها را پذیرفت و منطقی بود توجیه کنید، اما در واقع این کار شما بیشتر از واقع بینی از منفی نگری ریشه می گیرد. به این سادگی ایمانتان را از دست ندهید و تا به هدف نرسیده اید از حرکت نایستید. امروز انجام برخی کاغذبازی های اداری ممکن است برایتان بی نتیجه باشند، اگر عجله ای در کار نیست تا شنبه دست نگه دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما احساس می کنید که انگار دوستان و اطرافیانتان قصد انجام کاری را دارند اما اسم شما را از آن خط زده و کل ماجرا را از شما مخفی نگه داشته اند. کمی فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است از این گروه خط بخورید، اگر جوابی که پیدا می کنید باب میلتان است جای هیچ گونه ناراحتی نیست و حتی باید به خودتان افتخار هم بکنید، اما اگر دیدید حق را به آنها می دهید بهتر است برای رفع این مشکل خود تلاش کنید. امروز ممکن است بین شما و برخی از دوستان نزدیک و یا همکارانتان بخث هایی در بگیرد و حتی شاید صدایتان را هم کمی بلند کنید. این وضع از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد و بهترین کار این است که تا جای ممکن درگیر هیچ بحثی نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
اگر احساس می کنید که شخصی در محل کارتان مانع عملی شدن نقشه ها و برنامه هایتان است به هیچ عنوان امروز میدان را به نفع او خالی نکنید. اجازه ندهید دیگران با محدود کردن شما قدرتان را از شما بگیرند. امروز استرس و فشار عصبی شما را کمی خسته کرده است و شریک راهتان هم درست مثل خودتان روز سختی را گذرانده و کمی عصبی است. شما ترجیح می دهید در کنار هم در سکوت و آرامش غرق شوید و از بودن در کنار هم لذت ببرید، اما او با کوچک ترین حرکت و رفتاری ناراحت و آزرده می شود. اگر می بینید نمی توانید به هم آرامش بدهید بهتر است کمی از هم فاصله بگیرید و سر خودتان را با کارهایی که آرامتان می کنند گرم کنید./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83059