کد خبر: 83041 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1396 - 10:40
بازیکن پارس جنوبی جم: با شکست استقلال، ناکامی در جام حذفی را جبران می‌کنیم

اتحادخبر: بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه ناکامی در جام حذفی را جبران می‌کنیم گفت: امیدوارم با برد مقابل استقلال تهران، عیدی خوبی را به هواداران پارس جنوبی‌جم بدهیم.

دیدار فوتبال پارس جنوبی جم و نساجی مازندران

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با تسنیم با اشار به دلایل باخت تیم پارس جنوبی‌جم مقابل نساجی مازندران در جام حذفی اظهار داشت: در طول بازی روی دروازه نساجی فشارهای زیادی وارد شد ولی حریف یازده نفره دفاع می‌کرد و حملات ما نیز به در بسته مواجه می‌شد.

محمدی مهر در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی او توسط دروازه حریف دفع شد گفت: ضربه پنالتی‌ام رو خوب نزدم و شانس بد من نیز ضربه‌ام  به هدر رفت و وارد دروازه حریف نشد.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با برد مقابل استقلال تهران، ناکامی در جام حذفی را جبران کنیم افزود: هواداران همیشه پشت تیم پارس جنوبی جم هستند و درحالیکه از جام حذفی، حذف شدیم باز تیم را تشویق کردند و امیدوارم با برد مقابل استقلال عیدی خوبی را به هواداران بدهیم.

وی با بیان اینکه برای شکست دادن استقلال به زمین بازی قدم خواهیم زد  خاطر نشان کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان با شادابی خاصی در حال تمرین کردن هستند تا  ان‌شالله بازی خوبی را مقابل استقلال انجام بدهیم و از زمین بازی دست پر بیرون بیایم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

فرشاد محمدی مهر پارس جم را یکی از مدعیان اصلی کسب جام قهرمانی لیگ برتر دانست و تصریح کرد:  در هفته‌های نخست لیگ برتر قرار داریم و هنوز جدول به درستی شکل نگرفته است و تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن مدعی قهرمانی هستند و ما نیز به دنبال شگفتی سازی در لیگ برتریم.

وی، ابراز امیدواری کرد که تیم پارس جنوبی جم بتواند در پایان فصل، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/83041