کد خبر: 82997 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1396 - 06:36
فال روزانه 1396/06/21
اتحادخبر: فال روزانه سه شنبه 21 شهریور 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 21 شهریور به دنیا آمده ای تولدت مبارک! شاید تا به حال به دلیل مشغله های فکری و کاری احساس فرسودگی و خستگی می کردید اما ازین به بعد دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد. اتفاقات خوبی در اطراف تان رخ می دهد که بر روحیه تان تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در فصل پاییز سعی کنید که در تمام کارهای خود سیاست بیشتری به خرج دهید، در این شرایط بسیاری از مشکلات تان، به خصوص در محیط خانه، از بین خواهد رفت. شما فرد منظم و با برنامه ای هستید اما گاهی لازم است که غیرمنتظره عمل کنید. امسال شانس با شماست، بنابراین با جسارت بیشتری برای اهداف خود قدم بردارید.  در اواخر سال روزهای آرام تری را تحربه خواهید کرد و تمام شک و دودلی هایی که در تصمیم گیری هایتان داشته اید، بر طرف خواهد شد. از تک تک لحظات زندگی تان نهایت لذت را ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز احساس سنگینی می کنید و شرایط شما زمانی بدتر می شود که می خواهید خود را برای دیگران بیان کنید اما آنها شما را نمی فهمند. شاید دلیل این امر پیچیدگی های ذهن شماست. سعی کنید که با مسائل ساده تر برخورد کنید تا دیگران نیز بتوانند ارتباط بهتری با شما برقرار کنند. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، به همین دلیل حساس اید و با تلنگری از کوره در می روید. این اخلاق شما هیچگاه از بین نمی رود اما می توانید آن را تحت کنترل خود درآورید و کمی به آن اعتدال دهید تا به رابطه عاطفی تان لطمه ای وارد نکند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
افکار نابی در سر می پرورانید که می تواند در پیشرفت کاری تان موثر باشد. از آنجا که اطلاعات زیادی نیز در دست دارید، از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر احساس خستگی دارید، سعی کنید گاهی از منطق خود دور شوید و در عالم خیال سرک کشید. بگذارید که رویاهایتان شما را به هر کجا که می خواهند ببرند. آنوقت خواهید دید که چقدر امید به زندگی در شما بیشتر می شود. اتفاقی برایتان رخ داده که ترجیح می دهید آن را از شریک زندگی تان پنهان کنید. اما یادتان باشد که ماه هیچوقت پشت ابر نمی ماند، پس بهتر است که همین حالا او را نیز در جریان بگذارید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 شما تجهیزات لازم را در دست دارید، کافی است که دست به کار شوید و به سمت هدف تان قدم بر دارید. شور و شوقی که در شما جریان دارد را تا انتهای روز نگه دارید تا انگیزه ای شود برای سرعت بخشیدن به کارهایتان. به زودی خبرهای خوبی را از نتیجه تلاش هایی که کرده اید، دریافت خواهید کرد. شما در شرایط ذهنی خوبی به سر می برید، توانایی این را هم دارید که احساسات تان را با آن درگیر کنید، اما یادتان باشد که تعادل را بین عقل و دل حفظ کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 این روزها هر چه شما برای صلح و آرامش بیشتر تلاش می کنید، دیگران دوست دارند که با شما بجنگند و این موضوع ذهن شما را بهم ریخته است. اگر چه سخت است که حرف های آنها را نادیده بگیرید اما این کار در حال حاضر به صلاح تان است. اگر احساس می کنید که احتیاج به آرامش دارید، کارتان را رها کنید و به خانه بروید. تا آرامش ذهنی نداشته باشید نمی توانید مسئولیت هایتان را آنطور که باید به اتمام برسانید. از آنجا که رفتارهای شما نسبت به شریک زندگی تان تغییر کرده، انتظار سوال هایی از طرف او را داشته باشید. سعی کنید صادقانه به او پاسخ دهید تا سوتفاهم ها برطرف شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، به همین دلیل زودتر از خواب بیدار شوید و روزتان را آغاز کنید. شما در مرحله ای هستید که چشم های زیادی روی شماست و باید حواس تان باشد به خطا نروید. اگرچه هدف و راهتان مشخص است اما سعی کنید که راههای دیگر را نیز امتحان کنید زیرا شرایط همیشه یکجور نمی ماند و شما نیز باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. امروز می توانید با حرف های رمانتیک تان تاثیر زیادی روی هر فردی که می خواهید بگذارید، پس معطل نکنید و برای جذب اطرافیان تان دست به کار شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر خود واقعی تان باشید و نقش بازی نکنید، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امروز از آن روزهایی است که شما باید برای هدف های بلند مدت تان قدم های بزرگی بردارید. انرژی و اعتماد به نفس تان زیاد است پس بی هراس دست به کار شوید. پس از مدت ها انتظار بالاخره آن انتظاری که از رابطه عاطفی تان دارید را به دست خواهید آورد. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که خود واقعی تان باشید. فیلم بازی کردن در آینده ای نزدیک رابطه شما را به چالش می کشاند، پس صداقت کلید موفقیت این روزهای شماست.
فـال روزانـه - Daily Omen
 نیرویی شما را وادار می کند تا کاری را مدت هاست برای شروع آن این دست و آن دست می کنید، آغاز کنید. انرژی خوبی امروز در فضای اطراف شما برقرار است که به پیشرفت تان کمک خواهد کرد. از این فرصت برای ابراز ایده هایی که در سر دارید استفاده کنید. مطمئنا در محیط کار نیز پیشنهادهای بهتری به شما خواهد شد. در رابطه عاطفی خود دچار دلسردی و یاس شده اید. اگر احساس می کنید که طرف مقابل تان به درد شما نمی خورد، همین حالا صادقانه افکار خود را با او در میان بگذارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 از احساسات خود کمک بگیرید و تصمیمی را که مدت هاست به تعویق انداخته اید، بگیرید. ذهن شما مانند پازلی است که تکه هایی از آن را گم کرده اید اما حال زمان آن است که مقصد نهایی خود را مشخص کنید. دیگر دلیلی برای تاخیر وجود ندارد. هر چه زودتر وارد عمل شوید به صلاح خودتان است. امروز شانس آن را دارید که در مورد مشکلاتی که در روابط عاطفی تان رخ داده، صحبت و آن را حل کنید. بنابراین نترسید و برای حل مشکلات تان پیش قدم شوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 بد نیست که امروز کمی به خودتان بیش از دیگران توجه کنید. شما توانایی این را دارید که در هر زمینه ای اول باشید اما مهربانی و از خود گذشتگی بیش از حد شما مانع از پیشرفت تان می شود. در مورد مسائل عاطفی سعی کنید که منطقی عمل کنید. «نه» گفتن گاهی نه تنها به نفع شما بلکه به نفع طرف مقابل تان نیز خواهد بود، پس آن را تمرین کنید. به زودی مسافری در راه دارید که یادآور خاطرات خوشی برای شما خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز ذهن تان به شدت فعال است و کلماتی که به زبان می آورید حساب شده و تاثیرگذارند. بنابراین سعی کنید برای کارهای مهم، چه در محیط کار گرفته چه در رابطه عاطفی تان، قدم بردارید. تا می توانید بر شرایط اطراف تان کنترل داشته باشید و مدیریت امور را به عهده بگیرید. تنها در این صورت است که دیده خواهید شد و به موفقیت های بالاتری دست پیدا خواهید کرد. برای رابطه عاطفی تان بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیش از قبل با شریک زندگی تان وقت بگذرانید. او در شرایطی است که به شما احتیاج دارد پس تنهایش نگذارید.
فـال روزانـه - Daily Omen

 شما فردی درون گرایی هستید اما امروز دوست دارید که خودتان را ابراز کنید. این فرصتی است تا دیگران از درون واقعی شما آگاه شوند و توانایی ها و ایده هایتان را بشناسند. اگر نگران مسیری هستید که در آن قدم گذاشته اید، باید بگوییم که اشتباه نکرده اید. با اطمینان خاطر راهتان را ادامه دهید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. نگذارید اتفاقات کوچک رابطه عاطفی شما را خراب کند. ارزش واقعی احساساتی که بین شما و شریک زندگی تان است بسیار بالاتر از اینهاست.

فـال روزانـه - Daily Omen

 
 در روزی مثل امروز، لازم نیست که خیلی خودتان را درگیر و سردرگم کنید. همه چیز برای شروعی دوباره برایتان فراهم است، کافی است از جایتان بلند شوید و قدم اول را بردارید. از ایده هایتان برای دیگران سخن بگویید، آنوقت خواهید دید که به کمک آنها چقدر فکرتان پخته تر خواهد شد و کارهایتان سریع تر پیش خواهد رفت. آنچه رابطه عاطفی شما در حال حاضر به آن احتیاج دارد، کمی هیجان است. پس به جای آن که در خانه بنشینید، به مکان های جدید بروید و کارهای هیجان انگیز انجام دهید. این تجربیات مشترک آتش عشق را بار دیگر در وجود هر دوی شما شعله ور خواهد کرد./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82997