کد خبر: 82935 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1396 - 13:05
با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، استاندار بوشهر و نماینده دشتستان:
بیمارستان 240 تختخوابی 17 شهریور برازجان کلنگ زنی شد+تصاویر

اتحاد خبر-اسماء بوستانی: بیمارستان 240 تختخوابی 17 شهریور برازجان ظهر یکشنبه 19 شهریور ماه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، استاندار بوشهر، نماینده دشتستان، معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان، معاونین استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، قائم مقام وزیر بهداشت ضمن تشکر از ...

اتحاد خبر-اسماء بوستانی: بیمارستان 240 تختخوابی 17 شهریور برازجان ظهر یکشنبه 19 شهریور ماه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، استاندار بوشهر، نماینده دشتستان، معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان، معاونین استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، قائم مقام وزیر بهداشت ضمن تشکر از نماینده مردم دشتستان که به صورت خاص پیگیر این پروژه بوده است، گفت: امیدواریم که این بیمارستان مطابق شان مردم عزیز ساخته شود و مردم حتی المقدور برای معالجه از شهر خارج نشوند.

ایرج حریرچی افزود: امیدواریم که در 36 ماه آینده این بیمارستان به بهره برداری برسد و در دولت دوازدهم شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.
دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت نیز در حاشیه این کلنگ زنی خطاب به شهردار برازجان گفت: در راستای آسایش و رفاه شهروندان و بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ساخت روگذر و پارکینگ طبقاتی نیز در مراحل ساخت لحاظ بشود.

 

در این مراسم، فرماندار دشتستان از حسن نظر و مساعدتهای وزیر محترم، استاندار محترم و نماینده مردم دشتستان و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه در به تصویب رساندن و تأمین اعتبار این طرح بزرگ تقدیر و تشکر نمود .
 دکتر ارسلان زارع به تخریبی بودن بیمارستان قدیم 17 شهریور با قدمت 50 سال و حادثه آتش سوزی اشاره و گفت: ضرورت داشت تا دولت تدبیر و امید علیرغم محدودیت های مالی این پروژه مهم و ارزشمند را در سال جاری اجرایی نماید .

دکتر کشمیری رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشریح مشخصات بیمارستان جدید 17 شهریور برازجان گفت: این بیمارستان در 6 طبقه شامل زیرزمین و 5 طبقه روی آن (با مساحت نهایی 19940متر مربع) و با اعتباری معادل هفتصد و شصت میلیارد ریال طی مدت 36 ماه ساخته خواهد شد.

به گزارش اتحاد خبر؛ ساختار کلی این طرح شامل دو برج بستری است که از میانه به هم متصل شده اند. در مرحله اول هسته اصلی و ساختارهای زیر بنایی طرح (با مساحت 15095مترمربع) بر پا می شود و سپس در مرحله توسعه بخش های الحاقی درپشت ساختمان به آن ضمیمه می شود. در مرحله اول 84 تخت بستری (حدود 140تخت کل) در ساختمان احداث می شود و در مرحله دوم این ظرفیت به 144 تخت بستری (حدود 210 تخت کل) می رسد. ولی بایستی توجه داشت که عمده ی زیرساخت های درمانی باید در همان مرحله اول برای ظرفیت نهایی تکمیل شود. ویژگی این طرح برخورداری از آسانسورهای ویژه ملاقات کنندگان است که در بدو ورود، آنان را به طبقات بستری هدایت می کند و بدین ترتیب از تجمع افراد در مناطق داخلی بیمارستان جلوگیری می کند.
















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82935