کد خبر: 82828 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 شهريور 1396 - 10:11
جمعه ۱۷ شهریورماه؛
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم میانمار دراستان بوشهر برگزار می‌شود

اتحاد خبر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر در حمایت از مردم مظلوم میانمار راهپیمایی می‌کنند به گزارش  مهر، نصرالله شفیعی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه و کوچ اجباری ده‌ها تن از مردم مسلمان و بی‌پناه، از سوی دولت ستمگر و نژادپرست این کشور دل هر انسان آزاده‌ای را متألم و دردمند می‌کند...

راهپیمایی نمازگزاران قمی در حمایت از مسلمانان میانمار و فلسطین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر در حمایت از مردم مظلوم میانمار راهپیمایی می‌کنند به گزارش  مهر، نصرالله شفیعی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه و کوچ اجباری ده‌ها تن از مردم مسلمان و بی‌پناه، از سوی دولت ستمگر و نژادپرست این کشور دل هر انسان آزاده‌ای را متألم و دردمند می‌کند.

وی اضافه کرد: این جنایت وحشیانه و سوزاندن زن و مرد، کودک و پیر که هیچ جرمی جز مسلمانی ندارند در حالی صورت می‌گیرد که مجامع بین المللی در برابر این فاجعه بزرگ انسانی و نسل کشی مسلمانان بی‌تفاوت و دست به سکوتی خائنانه زده‌اند.

شفیعی ادامه داد: تداوم این جنایات تبدیل به یکی از بزرگترین فاجعه‌های بشری می‌شود و اگر هر چه زودتر سازمان‌های بین المللی و کشورهای اسلامی دست به کار نشوند هزاران نفر دیگر در بدترین وضعیت تار و مار خواهند شد.

وی بیان کرد: در همین راستا مردم مسلمان استان بوشهر ضمن اظهار همدردی با مردم بی‌پناه و ستم‌دیده میانمار و در اعتراض به این کشتار بی‌رحمانه و سکوت مجامع بین‌المللی روز جمعه ۱۷ شهریورماه پس از اقامه نماز در سراسر استان دست به تظاهرات خواهند زد تا خشم و نفرت خود را از این کشتار و نسل کشی اعلام دارند.

شفیعی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه مردم استان بوشهر دعوت به عمل می‌آورد که با حضور گسترده خود در این تظاهرات بار دیگر همدردی و همراهی خود را با برادران و خواهران مسلمان خود در کشور میانمار اعلام دارند./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82828